LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Univé Zekur woonverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
IBodha

Univé Zekur woonverzekering

Ongelezen bericht door IBodha »

Geachte lezers,

Ik ben een student die sinds mei verzekerd is bij Zekur van Univé. Ik heb een pakket genomen waarbij ik voor Inboedel, Aansprakelijkheid, Multimedia, Reis, Ongevallen en Rechtsbijstand verzekerd ben. De aanvraag heb ik via de website gedaan van Zekur. Ik heb bij deze verzekering ook een Extra Multimedia Buitenshuis genomen. Hiervan heb ik een bevestiging gehad per e-mail en verder heb ik niks gehoord van Zekur. Er wordt wél elke maand keurig een bedrag van mijn rekening gehaald.

Bij het aanvragen van de premie wordt je NERGENS doorverwezen naar de voorwaarden, deze zijn allemaal te lezen bij de aanvraag als je met de muis over een oranje "i" gaat. Althans, die impressie geven ze je. Hierin staat NERGENS aangegeven dat eigen schade niet gedekt wordt. Een beetje misleiding, omdat ik dus zelfs een Extra Multimedia Buitenshuis heb aangevraagd zodat mijn mobiel ook buiten de deur verzekerd is.

Nu is, door mijn eigen schuld, afgelopen week mijn mobiel kapot gegaan. Hiervoor wou ik een schadeformulier gaan invullen, echter kon ik nergens mijn polisnummer vinden, bij mijn aanvraag ook niet. Nu heb ik nooit per post mijn gegevens ontvangen dus heb ik contact per Facebook met Zekur gezocht.