mijn ouders hebben in 1996 een uitvaart verzekering afgesloten bij
UZET verzekering een uitvaart verzekering in natura.
toen mijn vader in 1998 overleed verzorgde de verzekering
de voorwaarden die in de polis vermeld stonden tot op de letter
alles perfect..Gisteren overleed mijn moeder ..gisterenavond
kwam de uitvaard leider de begrafenis regelen en al snel werd duidelijk
dat UZET de polis voorwaarden had bijgesteld zonder dit ooit aan ons te melden! muziek en huur van de aula worden niet meer vergoed die moeten we apart gaan betalen
Op onze vraag waarom kwam als antwoord dat alles veel duurder was geworden .
Op dit moment zijn we alleen maar verdrietig om de dood van mijn moeder dus betalen we maar bij 220euro voor 2 muziekstukken in de aula terwijl dit bij mijn vader wel allemaal vergoed werd ..de zelfde polisvoorwaarden het zelfde verzekerde bedrag mag dit nou zo maar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uzet verzekeringen
Re: uzet verzekeringen
Uzet kan niet zomaar de verzkeringsvoorwaarden veranderen zonder de verzekerde daarvan in kenniste stellen. Mogelijk heeft Uzet de informatie wel verstuurd maar heeft uw moeder deze informatie niet bewaard/gelezen?
Re: uzet verzekeringen
Net met de Uzet gebeld. het volgende werd mij uitgelegd... bij de uitvaart van mijn vader waren er 50 belangstellende we hebben toen gebruik gemaakt van de aula plus 1 muziekstuk , volgens de polisvoorwaarden gedekt. Enkele weken na zijn begrafenis kregen we van de begraafplaats een rekening voor grafrechten van
rond de 500 gulden .... Mijn moeder wil een besloten begrafenis 10 personen totaal ,als wij met 10 personen gebruik willen maken van de aula krijgen we over een paar weken een rekening van 600euro grafrechten nu betaald de Uzet dit .
Ze hebben het ene tegen het andere weg gestreept in ons belang netjes vinden wij
bedankt voor alle goede adviesen eva
rond de 500 gulden .... Mijn moeder wil een besloten begrafenis 10 personen totaal ,als wij met 10 personen gebruik willen maken van de aula krijgen we over een paar weken een rekening van 600euro grafrechten nu betaald de Uzet dit .
Ze hebben het ene tegen het andere weg gestreept in ons belang netjes vinden wij
bedankt voor alle goede adviesen eva