LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veel vragen in 1 keer
Veel vragen in 1 keer
Sorry, dat ik niet meteen heb gereageerd op alle reacties, die ik heb ontlokt, maar af en toe WERK ik ook. Ik zou graag willen reageren op de quote's en reacties van Simon De Heus, HEUS! Ik ben dit echter niet in die mate van plan te doen op dit forum, want dan zouden wij met zijn tweeeën dit forum voor het overgrote deel beheerssen. Daarbij ben ik ervan overtuigd, dat elke reactie van mij weer een nieuwe reactie van jou teweeg brengt. Als je een beetje man bent, dan ben je zeker bereid om eens in een persoonlijk gesprek met elkaar van gedachte te wisselen. Na ons gesprek kunnen we dan gezamenlijk onze conclusies op dit forum plaatsen. Tot die tijd zal ik inhoudelijk niet al te zeer ingaan op de diverse reacties van mensen. Ja natuurlijk werk ik voor Hamburg-Mannheimer en sta ik achter onze maatschappij, net zoals jij achter de jouwe staat al weet ik niet welke dat is en wat daarbij jouw functie is. Nogmaals wil ik bevestigen, dat alles wat Hamburg-Mannheimer in Nederland aan activiteiten ontplooit voldoet aan de hiervoor gestelde normen. Schei alsjeblieft uit over het gezeur, dat wij tegen de rand van de wet aan werken. Zelfs als dat zo zou zijn (hetgeen ik niet onderschrijf) voldoen wij dus aan de wettelijke bepalingen. Onafhankelijke verzeringsagenten hebben mij, voordat ik bij Hamburg-mannheimer begon, laten zien dat het product zoals wij dat in Nederland kunnen aanbieden een goed totaalproduct is voor een goede aanvulling op het pensioen. Dat verzekeringsagenten liever allemaal losse onderdelen verkopen mag logisch zijn. Zo kun je met een laag premiebedrag beginnen en steeds verder uitbouwen. Dat het in 1 keer nemen van een totaalpakket goedkoper is blijkt uit de vergelijkingen die ik met verzekeringsagenten heb gemaakt. Los van dit alles staat het feit, dat het totale zekerheidsplan van Hamburg-Mannheimer door geen enkele, ik herhaal GEEN ENKELE, maatschappij in Nederland exact hetzelfde kan worden aangeboden. Sommigen komen met losse componenten in de buurt (komen er dus NIET) en dan blijkt het premiebedrag ook nog eens hoger uit te vallen of de uitkeringen op einddatum lager te zijn of niet gegarrandeerd. Zo, dat was weer genoeg voor vandaag. Nog even tot Simon De Heus: Ik hoop, dat je mijn voorstel aanvaardt en dat we binnenkort samen eens in een persoonlijk gesprek van gedachte kunnen wisselen. Zorg jij voor de koffie, dan neem ik iets lekkers mee.
-
Re: Veel vragen in 1 keer
Weer een nietszeggende reactie die niets toevoegt aan de discussie hier op het forum.
Waar je, voor het oog van vele anderen, kan discussieren.
Ik vind jouw oproep tot een persoonlijke discussie nogal een zwaktebod.
Maar misschien dat Simon zijn vrije tijd hier aan wil besteden. De tijd zal het leren..
Waar je, voor het oog van vele anderen, kan discussieren.
Ik vind jouw oproep tot een persoonlijke discussie nogal een zwaktebod.
Maar misschien dat Simon zijn vrije tijd hier aan wil besteden. De tijd zal het leren..
Re: Veel vragen in 1 keer
Helaas zal ik niet op de uitnodiging ingaan. In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Ik ken jouw mening, jij kent de mijne. Laten we er maar vrede mee hebben.
Ik werk niet voor een maatschappij maar voor een grote tussenpersoon en volmacht (schade- en leven) ergens in in het oosten van het midden van het land.
groet, Simon
Ik ken jouw mening, jij kent de mijne. Laten we er maar vrede mee hebben.
Ik werk niet voor een maatschappij maar voor een grote tussenpersoon en volmacht (schade- en leven) ergens in in het oosten van het midden van het land.
groet, Simon