LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vergoedig bijdrage comp ipv teksttelefoon voor slechthorende
vergoedig bijdrage comp ipv teksttelefoon voor slechthorende
Ik ben zeer slechthorend en krijg en heb recht op een teksttelefoon, maar in deze tijd van communiceren heb ik hier niets aan, alles gaat tegenwoordig via de e-mail met de comp,ik vraag nu ipv van de teksttelefoon kosten 1300euro een vergoeding voor de aanschaf van een comp b.v de helft van wat de teksttelefoon kost 600 euro.dit wordt af gewezen, heb nu ik hier tegen bezwaar aangetekend het is toch te gek het ziekenfonds kan bezuinigen en helpt mij uit mijn isolement te halen .zelf kan ik een comp niet betalen. en die 1300euro gooit men weg wie snapt dit
Re: vergoedig bijdrage comp ipv teksttelefoon voor slechthorende
sorry dat u met die handicap zit dat vind ik rot voor u en zou ik niet willen ruilen.
maar u vraagt om een computer, ja logisch dat ze u daar niet mee helpen u krijgt middelen aangeboden maar die wilt u niet dus is het uw probleem.
het is logisch dat men 1 lijn trekt, anders krijg je ook nog aanvragen voor ja ik wil geen speciale telefoon maar een laptop das makkelijker.
ergens moet een grens zijn.
alleen u vraagt om een pc hoe reageert u hier niet via de telefoon lijkt mij he.
maar u vraagt om een computer, ja logisch dat ze u daar niet mee helpen u krijgt middelen aangeboden maar die wilt u niet dus is het uw probleem.
het is logisch dat men 1 lijn trekt, anders krijg je ook nog aanvragen voor ja ik wil geen speciale telefoon maar een laptop das makkelijker.
ergens moet een grens zijn.
alleen u vraagt om een pc hoe reageert u hier niet via de telefoon lijkt mij he.
Hallo Gast ,Ja dat is een leuke vraag ik beantwoord en mail via mijn werk zo kan het ook allen is het vaak lastig .
Men moet het niet verkeerd begrijpen een teksttelefoon is al lang achterhaalt in deze tijd,ikkrijg een teksttelefoon, alleen ik kan er niets mee iedereen mailt tegenwoordig, als ik hem op zolder zet is het weggegooied geld, het ziekenfonds moet eens nadenken hierover.
Het kan ook anders en je helpt iemand uit zijn isolement.
Het kan ook anders en je helpt iemand uit zijn isolement.