LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergoeding eigen bijdrage kraamzorg

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
des123

vergoeding eigen bijdrage kraamzorg

Ongelezen bericht door des123 »

In de algemene voorwaarden staat dat de aanvullende verzekering bij C.Z. de eigen bijdrage kraamzorg vergoed.Maar wat denk je ik krijg het niet vergoed.Volgens C.Z. lees ik het niet goed.Nou meerdere personen heb ik het laten lezen en zelfs het kraamcentrum zegt dat het wel vergoed word.Wie heeft hier ook mee te maken gehad?

karr-2

Re: vergoeding eigen bijdrage kraamzorg

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hoe staat het er exact? Want het heet geen eigen bijdrage als je het vergoed zou krijgen lijkt mij.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Want het heet geen eigen bijdrage als je het vergoed zou krijgen lijkt mij.
Tuurlijk wel. In het basispakket betaal je voor kraamzorg een eigen bijdrage. Die moet je sowieso zelf betalen aan de kraamzorgverlener. En via een aanvullende verzekering kun je je verzekeren tegen het betalen van die eigen bijdrage. En dat bedrag krijg dan vergoed van je verzekeraar.

Superman1977

Ongelezen bericht door Superman1977 »

Ik hoop dat je het meest uitgebreide pakket hebt, wij hebben nooit ergens last mee gehad met CZ

rad.79

Ongelezen bericht door rad.79 »

Err staat in de voorwaarden van de aanvullende verzekeringen inderdaad dat de eigen bijdrage vergoedt wordt. Namelijk artikel 2.17.1a Dit artikel is niet opgenomen in de aanvullende verzekeringen basis, plus, top, jongeren en 50 plus. Waarschijnlijk heb je dus 1 van deze pakketten.

Gesloten