mijn moeder heeft door verkeerde medicatie al haar haar verloren. maar nu draagt zij sinds 2004 een pruik. deze kocht zij bij een kapper in amersfoort en kreeg door agisverzekering de helft van het aankoop bedrag terug.
in 2005 besluit zij tot een nieuw aankoop en volgens agis heeft zij recht op een nieuwe pruik .op bellen van ons naar het kantoor of het een belemmering is om deze nieuwe pruik te kopen bij een speciaal zaak in belgie word er geantwoord dat dit geen probleem is . ziij behoeft alleen de rekening en de verwijskaart van haar huisarts op te sturen en dan zal er een vergoeding plaats vinden. alleen nu komt er uit als antwoord op haar schrijven dat zij geen recht heeft op vergoeding in het buitenland zij moet haar haarwwerk gewoon in nederland kopen .wie weet wat wij nu het beste kunnen doen?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vergoeding????
-
Re: vergoeding????
Ik zou eerste de polisvoorwaarden er zelf op naslaan. Het kan zijn, dat Agis hierin een fout maakt. Als Agis wel gelijk heeft volgens de polisvoorwaarden, heb je een probleem. Probeer uit te zoeken of je recht hebt op hetzelfde bedrag als dat de pruik in Nederland zou hebben gekost. Je kan ook zoeken op Internet: als je moeder ZF verzekerd was in 2005, dan gelden voor alle zorgverzekeraars dezelfde polisvoorwaarden. Het CVZ controleert deze. Ik wil je erop wijzen, dat Agis zich erop zal beroepen dat telefonisch verkregen info niet bindend is. Zelf heb ik slechte ervaringen met de Agis-klantenservice. Misschien is dit een reden om een verzekeraar te zoeken, die een betere klantenservice heeft? Je kan nog opzeggen tot 1 maart 2006. (mits er geen wijzigingen zijn geweest op de offerrte van Agis van medio december). Succes!
-
Volgens de wet mogen zij geen verschil maken,heb ik vorig met oz gehad,iets anders maar kwam op het zelfde neer
Binnen de eu hebben we vrij verkeer,ze mogen wel zeggen,tot nederlands tarief
Had je wel een kopie gemaakt van de verwijskaart?
Als ze in nederland zouden vergoeden moeten ze in belgie ook,ik heb de zaak tegen oz gewonnen
Binnen de eu hebben we vrij verkeer,ze mogen wel zeggen,tot nederlands tarief
Had je wel een kopie gemaakt van de verwijskaart?
Als ze in nederland zouden vergoeden moeten ze in belgie ook,ik heb de zaak tegen oz gewonnen
-
Ik vindt het schandalig dat men tegen een eigen verzekeringsmaatschappij moet procederen.
Prettig geregeld toch? Niets is minder waar.
Van de pruik wordt slechts een deel vergoed.
Prettig geregeld toch? Niets is minder waar.
Van de pruik wordt slechts een deel vergoed.
-
bekend was dat er maar een gedeelte zou vergoed worden maar helaas nu kregen we niks ...
onder tussen is er een bezwaar schrift onder weg en we wachten af hoe hier op gereageerd gaat worden.
onder tussen is er een bezwaar schrift onder weg en we wachten af hoe hier op gereageerd gaat worden.