LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwisselen van Verzekeraar?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
BOSMAK
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:46

Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door BOSMAK »

Heeft u er wel eens over nagedacht om te verwisselen van verzekeraar? Ik ben erg benieuwd naar uw mening hierover, ik ben benieuwd naar de redenen om dit wel of niet te doen. Kortom, zou u mij hier uw verhaal over kunnen vertellen?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door puma73 »

BOSMAK schreef:Heeft u er wel eens over nagedacht om te verwisselen van verzekeraar? Ik ben erg benieuwd naar uw mening hierover, ik ben benieuwd naar de redenen om dit wel of niet te doen. Kortom, zou u mij hier uw verhaal over kunnen vertellen?
En in welke context stelt u deze vraag. wat is de diepere achtergrond? Ik ben niet van plan dit zomaar met u te delen

BOSMAK
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:46

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door BOSMAK »

Allereerst dank voor de reactie.

Iedereen heeft een bepaalde mening tov een verzekeraar. Gezien alle acquisitie die er plaatsvindt op dit gebied vroeg ik mij af hoe anderen hier op reageren. Ikzelf, ik zal eerlijk zijn, weet af en toe niet meer wat ik wel of niet moet geloven.

Wat is uw reden om bij uw huidige verzekeraar te blijven of om juist in te gaan op een aanbieding van een ander? Zou u dit verhaal willen delen?

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door sjohie »

BOSMAK schreef:Heeft u er wel eens over nagedacht om te verwisselen van verzekeraar? Ik ben erg benieuwd naar uw mening hierover, ik ben benieuwd naar de redenen om dit wel of niet te doen. Kortom, zou u mij hier uw verhaal over kunnen vertellen?
Sorry, maar dit voelt een beetje als vragen om mee te werken aan een (commercieel) onderzoek, een afstudeerscriptie of huiswerk als ik eerlijk ben.

Wat voor verzekeraar bedoelt u precies?

BOSMAK
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:46

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door BOSMAK »

Laat ik voorop stellen dat dit GEEN commercieel onderzoek is. Al kan ik mij uw reactie wel voorstellen gezien de woordkeuze van mijn kant...

Een verzekeringsadviseur vertelt zoveel, ik ben benieuwd naar de reden waarom klanten (net als ik dat ben) besluiten om wel of niet van verzekeraar te verwisselen?

CorR69
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2012 16:06

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door CorR69 »

Zo ken ik er nog wel een paar. Bijv. ik rij al jaren VW, wat zou mijn reden zijn om over te stappen op een ander merk? Kom op zeg!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wees eens wat duidelijker,beetje vage vraag eerlijk gezegd?

wil je gewoon zelf overstappen?en kijken wat mensen van bepaalde verzekeringen vinden?
of ?

zeg dan gewoon eerlijk wat je doel is?
denk dat de meeste mensen gaan omdat het goedkoper is?is dat wat je wilt horen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door ciske »

auto, inboedel, zorg , zo heb je er zoveel. Waarom vertel je niet gewoon waarom je over wilt stappen.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Verwisselen van Verzekeraar?

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Beetje vaag verhaal. Als je zelf geen goede reden zou kunnen bedenken om van zorgverzekeraar te wisselen, wat mij al erg vreemd lijkt, dan ben je dus blijkbaar tevreden over je huidige zorgverzekeraar. Waarom dan naar redenen van ánderen vragen om over te stappen?

Gesloten