Ik heb een reactie van Unigarant ontvangen waar ik zeer content mee ben.
Hieronder vindt u de reactie van Unigarant.
Zoals u op 25 maart 2010 schriftelijk en mondeling is bericht was de schade aan het dak ook in de standaard algemene voorwaarden (artikel 30.5.h), bij schade door vandalisme of inbraak uitgesloten van dekking. Bij Unigarant is uw auto destijds van de onjuiste polis voorzien. Deze fout zou, zoals hierboven aangegeven, geen invloed op de dekking van de schade hebben gehad. Gezien de foutieve polisverwerking en daarmee de onvolledige informatievoorziening richting u is Unigarant bereid u in dit uitzonderlijke geval het schadebedrag te vergoeden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzekeraar ANWB/UNIGARANT
-
pattyjulia
Verzekeraar ANWB/UNIGARANT
Laatst gewijzigd door pattyjulia op 29 mar 2010 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Verzekeraar ANWB/UNIGARANT
De vraag is nu of u het redelijkerwijs had kunnen weten. Gegeven de situatie denk ik niet dat u enige blaam treft. Op de polis staat immers Audi Roadster en u heeft alles naar waarheid opgegeven en van verzwijging en of verdraaing is geen sprake. U als consument mag er vanuit gaan dat de persoon aan de andere kant weet waar hij/zij het over heeft. Helaas is dit bij dit soort verzekeraars(direct writers) niet altijd het geval.
Ik hoop voor u dat u een goede rechtsbijstand verzekering heeft. Deze zaak zullen zij dan voor u aanhangig maken. Als u de rechtsbijstand ook bij Unigarant hebt moeten zij u doorverwijzen naar een andere advocaat/jurist.
Succes met de afhandeling en houdt ons op de hoogte.
Ik hoop voor u dat u een goede rechtsbijstand verzekering heeft. Deze zaak zullen zij dan voor u aanhangig maken. Als u de rechtsbijstand ook bij Unigarant hebt moeten zij u doorverwijzen naar een andere advocaat/jurist.
Succes met de afhandeling en houdt ons op de hoogte.