LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekeraar boekt door fout per ongeluk geld af

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
meegen

Verzekeraar boekt door fout per ongeluk geld af

Ongelezen bericht door meegen »

Sinds april 2009 wordt er van mijn rekening bedragen geincasseerd door een verzekeringsbedrijf zonder dat ik bij hen een klant ben en een polis heb. Ik heb het bedrijf daarover verschillende keren gebeld en gemaaild. Steeds wordt er aangegeven dat dit is uitgezocht. Het betreft nl. een fout met de cijfers van het rekeningnummer: er is klant met een rekeningnummer dat één cijfer verschilt met mijn rekeningnummer en het geld wordt dus abusievelijk van mijn rekening gehaald i.p.v. bij deze klant door een fout in hun 'systeem'. Het antwoord is steeds dat dit in orde wordt gemaakt. In december heb ik voor het laatst telefonisch contact gehad en is mij verzekerd dat dit absoluut niet meer zou gebeuren. Nu is opnieuw 343,16 euro afgeboekt bij mij . Ik heb deze incasso opnieuw ongedaan gemaakt. Ik ben het helemaal zat. Dit bedrijf : Endema ASS uit Amsterdam slaagt er blijkbaar niet in om dit goed te regelen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze niet iedere maand dit bedrag van mijn rekening blijven boeken?? Wie weet raad?

gerda1956

Re: Verzekeraar boekt door fout per ongeluk geld af

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Laat bij uw bank het nummer van dit bedrijf blokkeren. Dit heet selectieve blokkade. Ze kunnen dan geen geld meer van uw rekening afschrijven, en u hoeft het niet iedere keer terug te laten boeken.

Gesloten