Beste mevrouw.meneer,
Ik heb toezegging per brief van de verzekerings.mij dat ik voor teruggave in aanmerking kom.
i.v.m. een stukkende caravankraan die door mij is betaald 26 april 2003. Betreft garantie.
Caracvan Dealer Erica in Zeist beloofd steeds te zullen onderhandelen maar blijft in gebreke
Bij het lang uitblijven van deze gelden, heb ik zelf per telefoon van de verzekerings mij. te horen gekregen dat ik door hun failliesement geen uitkering hoef te verwachten.
Is dit een normale procedure? Wat kan ik alsnog ondernemen?
Ik wacht u antwoord af. Vast vriendelijk dank en groet,
Corrie Postma
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzekering mij.falliet
Re: verzekering mij.falliet
Weet u heel zeker dat de verzekeringsmaatschappij failliet is? zoiets komt namelijk bijna nooit voor!
Ik denk dat u het beste eens bij de Pensioen- en Verzekeringskamer kunt informeren. Dat is de toezichthouder van alle verzekeringsmaatschappijen. zie www.pvk.nl .
Ik denk dat u het beste eens bij de Pensioen- en Verzekeringskamer kunt informeren. Dat is de toezichthouder van alle verzekeringsmaatschappijen. zie www.pvk.nl .
Re: verzekering mij.falliet
Als het een garantie-zaak betreft heeft u alleen met de dealer te maken en niet met zijn verzekeraar. u heeft met hem een overeenkomst. Als hij hiervoor verzekerd is en de verzekeraar gaat failliet is dat zijn probleem en niet het uwe.