LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekering weigert uitbetaling na woningbrand(WINTERHUR)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
carol46

Verzekering weigert uitbetaling na woningbrand(WINTERHUR)

Ongelezen bericht door carol46 »

:oops: :oops: BOOS VERDRIETIG ELENDE en een jaar verder.
Op 6maart 2006 woningbrand gehad de schade was enorm de hele benedenverdieping verwoest boven alles zwart en vol roet.
Ik wil hierbij alle mensen waarschuwen lees de kleine lettertjes goed voor je iets tekent dat heb ik namelijk niet gedaan.
En neem niet alles klakkeloos aan wat de tussenpersoon zegt daardoor zit ik met mijn 3 kinderen in de grootste elende die je maar kan voorstellen.
En nu ontkennen dat hij niks van mij verleden afwist terwijl hij regelmatig bij mijn is geweest voor andere maatschappijen maar die wezen een verzekering af en kwam toen met deze want die was soepeler ja het is niet te geloven maar dit gebeurt dat zie je maar.
Ik ben in het verleden met justitie in aanraking geweest voor enkele delicten zoals diefstal thuiswerk gedaan (fraude).
Ik schaam me eigen hier ook niet voor ik had het al zwaar te halen en moest toch 3 kinderen opvoeden.
Maar goed dit heb ik toen die tijd ook tegen die tussen persoon verteld en gezegd dat ik hiervoor geen gevangenisstraf heb gekregen maar werrkstraf.
Hij vertelde me dat dit niet van belang was alleen ernstige delicten willen ze altijd weten zoals oplichting van verzekering overvallen en schade toegebracht aan derde.
Dus ik opgelucht ik was verzekerd tot de brand uitbrak ik krijg helemaal niks uitbetaald alles heb ik alleen moeten opruimen weggooien een hoop elende andere slaapplaats moest ikzelf maar voor zorgen.
Ik heb wel een advokaat maar die ziet het ook somber in we zijn nu al een jaar verder en zit nog niet in mijn huis ik heb niks meer.
Dit is echt geen pretje mijn gezin is niet bij elkaar wonen allemaal ergens anders zolang het nodig is maar dit is echt onhoudbaar ik heb al eens gezegd als ik geen kinderen had dan had ik het opgegeven.
De verzekering staat in zijn recht en ik ben gewoon een stuk vuil zo voel het ook echt maar ik denk wel eens hoe kan het toch dat er zoveel mensen verzekerd zijn iedereeen heeft toch wel eens iets gedaan wat niet mag?????
Maar mensen ik hoop dat niemand dit overkomt want de problemen die zijn nog lang niet voorbij die worden alleen maar erger.

moedertje20

Re: Verzekering weigert uitbetaling na woningbrand(WINTERHUR)

Ongelezen bericht door moedertje20 »

hallo
Wat een elende ik kan me voorstellen wat je meemaakt ik heb er al meer van gehoord winterhur doet alles om maar niet uit te betalen ik hoop dat het toch nog goed komt sterkte.

jora39

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

carol46

Ongelezen bericht door carol46 »

hallo
bedankt voor je reaktie ik hoop dat er nog meer reageren die met winterhur nare ervaringen heeft gehad.
Maar ik heb het nog nietr opgegeven ik kan niets meer verliezen heb niks meer dus stoppen doe ik niet vecht door.

Gesloten