Wie heeft er zelfde soort ervaringen bij afwijzing verzekering.
Verzekeruzelf / intrasurance wijst mijn aanvraag af obv acceptatie criteria en CIS informatie, verzekeraarsdatabase over klanten.
Daarin staat dat je nadere informatie kunt krijgen bij verzekeruzelf en bij CIS.
vervolgens mailtje gestuurd naar verzekeruzelf en krijg je als antwoord:
U krijgt hierover een aparte mail.
De aparte mail bevat het antwoord zoals dat in eerste instantie ook al was gegeven
Verzekeruzelf / intrasurance wijst mijn aanvraag af obv acceptatie criteria en CIS informatie.
M.a.w. dit is een leuk kringetje.
Ik ga nu bij CIS informatie opvragen maar wil wel weten hoe ik Verzekeruzelf en Intrasurance kan bewegen tot een antwoord waar ik mee vooruit kan.
mvg cwavontuur
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzekeruzelf en intrasurance.nl mail kring
-
Re: verzekeruzelf en intrasurance.nl mail kring
Het is pas een kringetje als u van CIS te horen zou krijgen dat u bij verzekeruzelf zou moeten zijn.cwavontuur schreef: M.a.w. dit is een leuk kringetje
mvg cwavontuur
Eerst maar het antwoord van CIS afwachten dus.
-
Re: verzekeruzelf en intrasurance.nl mail kring
Beste meneer Avontuur,
Wat vervelend dat de informatie in eerste instantie niet duidelijk was. Gisteren hebben we telefonisch contact met u gehad. We gaan er daarom vanuit dat uw vragen inmiddels beantwoord zijn. Is er iets nog niet duidelijk? Dan horen we dat graag. Stuur dan een mailtje naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl
Wat vervelend dat de informatie in eerste instantie niet duidelijk was. Gisteren hebben we telefonisch contact met u gehad. We gaan er daarom vanuit dat uw vragen inmiddels beantwoord zijn. Is er iets nog niet duidelijk? Dan horen we dat graag. Stuur dan een mailtje naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl