LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzekeruzelf.nl geeft mij een nieuwe verzekering zonder mij

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jlsmulders
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2015 20:59

verzekeruzelf.nl geeft mij een nieuwe verzekering zonder mij

Ongelezen bericht door jlsmulders »

1-8-2015 krijg ik ineens een nieuwe groene kaart en de premie die ik per 4-8-2015 zou moeten betalen ,heb daar op dat moment niet naar gekeken hoe hoog deze was ,in de veronderstelling dat deze hetzelfde zou zijn als in de voorgaande maanden . Op 3-8-2015 heb ik dit toch alsnog gedaan tot mijn verbazing was deze meer dan de helft hoger .Ik heb dan ook gelijk een mail gestuurd ,deze zou binnen 1 dag beantwoord worden indien nodig anders na 2 dagen. De eerste dag geen antwoord ja na e tweede dag een antwoord dat men vergeten was om door te geven dat ik een andere had gekregen en dat deze inderdaad aan de hoge kant was . Kan en mag men dit bij verzekeruzelf.nl dit zo maar doen . ik vind dat dit niet kan . Belachelijk dat deze zo met klanten omgaat.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: verzekeruzelf.nl geeft mij een nieuwe verzekering zonder mij

Ongelezen bericht door Frantic2 »

een nieuwe groene kaart is niet belangrijk, je nieuwe jaarpremie is ingegaan, dat is belangrijk!

Je premie is verhoogd, dat kan, juist bij prijsvechters...

Wat heb je anders gekregen kan ik niet opmaken uit je relaas... Ik neem aan dat je het nog over de premie hebt, maar dan snap ik je topictitel niet...

Afijn, iedere maatschappij mag( om wat voor reden dan ook) een nieuwe premie voorstellen en als je het er niet mee eens bent ga je op internet uitzoeken of je ergens anders beter uit bent... Daar is toch niks moeilijks aan? en als je het wel moeilijk vindt dan ga je naar een tussenpersoon en laat het hem of haar uitzoeken, daar zijn ze voor.

intrasurance
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2014 10:15

Re: verzekeruzelf.nl geeft mij een nieuwe verzekering zonder mij

Ongelezen bericht door intrasurance »

Beste heer Smulders,

We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Heeft u toch nog vragen? Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Gesloten