LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VGZ/specsavers vergoeding brilglazen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Martin Reukers

VGZ/specsavers vergoeding brilglazen

Ongelezen bericht door Martin Reukers »

Ik heb een ziektekosten verzekering bij VGZ met een aanvullende optimaal verzekering. Deze verzekering kent een vergoeding voor brilglazen.
Ik heb een bril gekocht bij Specsavers, deze berekent enkel het montuur en geeft de glazen gratis.
Dit betekent dat ik geen vergoeding krijg voor de bril die ik heb aangeschaft.
koop dus geen bril bij specsavers als je ziektekosten verzekering brilglazen vergoed

Graag hoor ik of jullie gelijke ervaringen hebben.

martin17

Re: VGZ/specsavers vergoeding brilglazen

Ongelezen bericht door martin17 »

Hé, natuurlijk werkt dat niet zo, je bekijkt toch wat NETTO voor jou het goedkoopste is.
Ik kan me niet voorstellen, dat de kosten van een montuur + een gedeeltelijke vergoeding voor de glazen, lager zal zijn dan de kosten voor alleen een montuur + gratis glazen. (mijn glazen kosten 250E per stuk)
Dat jij voor de prijs van een bril gaat is ok, dat je een duurdere bril wilt, alleen maar om wat van de verzekering terug te krijgen...is ziek :? . Wat je terugkrijgt is peanuts, dus waar heb je het over? Alleen maar over je gedachte wat terug te krijgen. Vergeet niet, dat jou soort mensen de premies opdrijft :twisted: .
Trouwens, ik heb nog nooit een leuk montuur gezien bij die prijsvechters...Niet bij Ghans maar ook niet bij Spec........ :shock:
Mijn advies: Koop gewoon een leuke bril, bij een goede opti. Dat is belangrijker dan de vraag:"wat krijg ik terug van de verzekering"
Hoe ziek kan je zijn :oops:

Gesloten