sedert ongeveer 2000 is het of de verzkeringen te verzakelijkt zijn t.a.v.
verzek.contact-klant=verzekerde
Ik heb ervaring met reaal achmea en das
deze drie proberen je aan het lijntje te houden als er een schade melding is
en hebben vaak de neiging om precies dat te vragen aan de verzekerde wat hij niet kan laten zien en vaak is het juist de o o r z a a k wat ten onrechte wordt aangerekend door de verzekeraar.
Ik denk dat je voorkomen moet om in de schade sfeer te geraken en als een ander je door agrerssie en aantoonbaar fascistisch in een probleem brengt
denk je dat de verzekeraar het voor je vergoeden zal.
Daar ben je voor verzekerd.
De reclame van de verzekering is vaak niet in verhouding tot de vergoeding
in werkelijkheid. De mensen worden onnodig afgescheept met een brief.
Ik kreeg van de das telkens een soort afhoudendheid t.a.v. de door mij aangemelde zaken als verhuurder(wat Ik betrouwbaar en met gezond verstand pleeg te doen) de niet betalende huurders met leugens en bedrog waren
de personen die moesten betalen alsnog en dat werd ook begrepen door de das,
maar als je op het geld aanklopt komen ze er niet mee.
Ik wou de das als incasso voor me maar het resultaat was dat de huurder onderverhuurder en het maandgeld van de onderhuurders in zijn zak stak, en Ik mijn mooi nieuwe auto kon inleveren en die vette huurder in een vette auto kon rijden. En dan ook nog heeft de das mijn verzekering opgezegd hunnerzijds omdat ik in rotterdam wonende te veel narigheid aantrok, alsof Ik daar om gevraagd had.
geen das meer dus
achmea heeft ook alleen maar met een brief geracterd op mijn vragen om meewerken maar dat heeft wel geholpen alleen door een adminstratieve
vergissing werd die verzekering opgezegd. jammer van achmea
reaal is zo erg Ik heb een huurder die niet betaalde de hele huurperiode niet, Ik
heb vele keren gesommeerd en aangemaand en diverse incassoburoos
erop af gestuurd maar betalen ho maar deze figuur heeft mijn dure dubbele raam ingegooid in almere-haven om in de woning te kunnen gaan
en Ik heb van neerlands glas bv een noodoplossing gehad en deze n.g.bv
zou mijn ruit vernieuwen Ik heb gezien dat de ruit vernieuwd is geworden
en geen rekening. er is uit mijn postbus op de leyweg d.h. gestolen x keren
en 2x ingebroken en Ik weet niet of de rekening echt naar de postbus gestuurd werd of dat het incasso bureau van n.g.bv dat maar zei om zijn kosten te kunnen verdienen (meneer den dolder van euro incasso)
Ik dacht als je ruit vernield wordt en de dader is niet bekend moet de verzekering het vergoeden en Ik kreeg een rekening na soebatten van deze dendolder te zien omdat de verzekering dat vroeg Ik heb alle stukken gefaxed
naar reaal verzekering en Ik dacht dat reaal nou vergoeden zou maar reaal
begon met smoezen van deze rekening van den dolder is niet de rekening
van neerlands glas bv en Ik heb den dolder gevraagd om de rekening van n.g.bv
en hij zei de r. te hebben gestuurd maar Ik heb de rekening niet gezien tot voor kort na speurwerk en aan te houden arglistigheid en verstandig met wat Ik wel of niet moet zeggen/schrijven een rekening van iets meer dan 200euro
en doordat reaal niet goed heeft gereageerd en me niet geloven wou is de rekening van deze schade opgelopen geweest tot meer dan 900euro met een beslag op mijn inkomsten en een voor mij niet te verkroppen houding van n.g.bv
en een gemene deurwaarder als van vliet waar je niet van op aan kunt.
reaal maar opgezegd dus.
Ik verwacht goede schade vergoeding ook in rotterdam want Ik heb er niet om gevraagd om van utrecht te moeten verhuizen vanwege een gemene kerel
die Ik een oplichter vind
en om schade te moeten hebben doordat anderen hun verkeerde gedrag niet
willen inboeten