wij zijn verzekerd bij proteq voor de inboedel en interpolis voor de opstal
10 februari gingen we over in ons nieuwe huis, toen we daar aankwamen stond in het hele huis 5 cm water door toedoen van de cv-vulslang die eraf gesprongen was .
Blijkt nu dat we nergens voor verzekerd zijn .
Alle meubels aangetast en alle wanden en vloeren, ben je dus mooi klaar mee.
Kan dit zomaar en waar betaal ik dan verzekeringsgeld voor[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waterschade door cv-vulslang maar is nergens verzekerd
-
Re: waterschade door cv-vulslang maar is nergens verzekerd
Dan heb je dus waarschijnlijk een polis op uitgebreide of extra uitgebreide voorwaarden.
en ja dan kan dat zomaar omdat in die voorwaarden dergelijke schade niet gedekt is.
Dan had je voor de polis met de van buiten komende onheilen dekking moeten kiezen. Dan had je nu geen probleem gehad. Je tussenpersoon zal je dit ongetwijfeld verteld hebben.
en ja dan kan dat zomaar omdat in die voorwaarden dergelijke schade niet gedekt is.
Dan had je voor de polis met de van buiten komende onheilen dekking moeten kiezen. Dan had je nu geen probleem gehad. Je tussenpersoon zal je dit ongetwijfeld verteld hebben.
Re: waterschade door cv-vulslang maar is nergens verzekerd
Wie heeft dan in vredesnaam een vulslang aangesloten laten zitten op de CV installatie? Als dit de vorige bewoner/aannemer is geweest kun je die aansprakelijk stellen. Interpolis heeft dit inderdaad als uitsluiting in de polisvoorwaarden voor de woonhuisverzekering staan. Een CV-vulslang dien je ook af te sluiten/af te koppelen.
Ben benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren want dit mis ik in je verhaal.
Als aanvulling: Ja dit kan dus volgens de polisvoorwaarden van de woonhuisverzekering van Interpolis
Ben benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren want dit mis ik in je verhaal.
Als aanvulling: Ja dit kan dus volgens de polisvoorwaarden van de woonhuisverzekering van Interpolis