Lady1234 schreef: ↑10 dec 2019 11:48
@komkommertijd
Als uw mobieltje verbrandt, is dat gewoon op de gewone inboedelverzekering gedekt.
Ik twijfel, heb laders van 700, 1000 , 1500 en 2000 mAh, en die laatste is voor Tablet.
De 1000 mAh is bijgeleverd en de 1500 is sneller met risico op BBQ!
Een kleinere lader kan en mag altijd, zwaardere is vragen om problemen.
Bovendien, ik heb inboedel met €300,- eigen risico dus de meeste telefoons zijn na 1 jaar minder dagwaarde.
En zelf koop ik liever er 1 die niet eens €100,- nieuw was, dus geen claim mogelijk.
Verder is bij misbruik van foute laders elke toestel uitgesloten.
Ik weet hoe je een toestel kunt laten branden, een budget telefoon van €9,99 met oude accu op 2000 mAh lader gezet in plaats van de 700 mAh en dat gaf leuk effect!
Gewoon op de metalen aanrecht gedaan.. en na stekker eruit bleef deze door roken, wasemkap maar aan... en dan in pannetje water gedaan, niet te blussen.. bruist leuk.
Mijn Polis is erg voordelig, en met €300,- eigen risico krijg ik pas iets vergoed als de kast eronder + telefoon meer dan €300,- dagwaarde hebben, bij €301,- dagwaarde word alles uitbetaald.
Zo besparen ze op de vaker voorkomende kleine schades!
Lees dus goed de voorwaarden, vooral bij verdacht goedkope aanbieders, het moet wel ergens vandaan komen, die lage prijs.