LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er ook problemen met een zorgverzekeraar?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
petrah

wie heeft er ook problemen met een zorgverzekeraar?

Ongelezen bericht door petrah »

Wie heeft er nog meer problemen met een zorgverzekeraar uit oosten des lands. Dan doel ik op problemen met de gevoerde administratie. Mn voorbeeld. In 2002 was ik vanwege een studie nog particulier verzekerd en dankzij een bijbaan ook ziekenfondsverzekerde. Heb toen alles doorgegeven en kreeg premie particulier terug. Maar nu beweerd men dat ik in die periode geen recht op een ziekenfondsverzekering had. Na diverse brieven erkende men haar fout telkens weer, maar vandaag kreeg ik de zoveelste brief van een deurwaarder en moet ik vanwege dit feit (onterecht) voorkomen. Wat moet of kan ik nu nog doen om men toch dit een keer te laten ophouden. Want volgens mij is er ook sprake van behoorlijke miscommunicatie in dit bedrijf met die bespottelijke spotjes met blauwe t-shirts.

berendjan

Re: wie heeft er ook problemen met een zorgverzekeraar?

Ongelezen bericht door berendjan »

Als men de fout daadwerkelijk schriftelijk erkend heeft en je toch gedagvaard bent, dan moet je die brieven samen met je verweer naar de kantonrechter sturen. Dan is het feitelijk een gewonnen zaak voor jou. Heeft men de fout niet schriftelijk erkend kun je je in je verweer alleen maar beroepen op de mondelinge of telefonische toezeggingen die gedaan worden. Ontkent de tegenpartij die toezeggingen echter, dan moet je die toezeggingen bewijzen. Dat wordt al een stuk moeilijker en onmogelijk als je geen getuigen hebt. Doch een ding moet je sowieso doen als je gedagvaard bent: verweer voeren. Anders wordt je altijd bij verstek veroordeeld.

petrah

Ongelezen bericht door petrah »

Ik heb gelukkig de reactie van hun zijde bewaard en ga deze ook aanvoeren in de zaak.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Want volgens mij is er ook sprake van behoorlijke miscommunicatie in dit bedrijf met die bespottelijke spotjes met blauwe t-shirts.
Die miscommunicatie is er ook bij de maatschappij met de appel en de peer, petrah. De vruchtendie je daar van plukt zijn al even wrang.

Op dit moment ben ik met het 5e probleem bezig dat mijn dochters met deze maatschappij hebben.

Je ziet, je bent niet de enige met verzekeringsproblemen.

Gesloten