LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
plender

Yarden

Ongelezen bericht door plender »

mijn premie wordt (werd) altijd automatisch van mijn rekening gehaald. Sinds september 2006 wordt er niets meer afgeschreven. Dit komt, volgens Yarden omdat ze bezig zijn om alles per jaar of per maand te incasseren. Nu heb ik aangegeven dat ik per maand wil betalen. Na vele telefoontjes en een brief en ook nog een mail, hebben ze nog steeds niets van mijn rekening gehaald. Zo krijg ik natuurlijk een mooie betalings- achterstand.Volgens Yarden moet ik me geen zorgen maken, en beloven ze elke keer dat het bedrag de volgende maand afgeschreven zal worden. Hoe lang gaan ze me nog aan het lijntje houden en vooral hoe lang mogen ze me aan het lijntje houden? Weet iemand dit, want ik begin het wel zat te worden. Mrg. Janny

MAXIEM

Re: Yarden

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag plender,

je schrijft: Hoe lang gaan ze me nog aan het lijntje houden en vooral hoe lang mogen ze me aan het lijntje houden? Weet iemand dit, want ik begin het wel zat te worden. Mrg. Janny

Pas wanneer jij deze ********firma in verzuim stelt, zullen ze contractueel de premie moeten afschrijven. In verzuim stellen houdt in: hen een aangetekende brief schrijven met bewijs van ontvangst, waarin jij eist dat zij zich aan de contractvoorwaarden moeten houden wat betreft de premie afschrijving.

Sukses, groeten, Maxiem.

Gesloten