LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
rompert

Yarden uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door rompert »

Mijn ouders hadden een uitvaartverzekering bij St. Babara in Heerlen, waarbij een grafhuur was afgesloten voor 20 jaar.
Ik ben nu 5 jaar na het overlijden van mijn nog steeds in de slag met Yarden, deze maatschappij heeft inmiddels de uitvaartverzekering overgenomen van St. Barbara, omdat de grafhuur slechts voor 10 jaar geldt.
Yarden vindt dat ik geen rechten kan ontlenen en dat zij niet deze afspraak van St. Barbara hoeven uit te voeren.
Wel hebben zij een voorstel gedaan om de helft, met een maximum van € 250.= van mijn kosten om de huur te verlengen tot 20 jaar tegemoet te komen.
Ik heb alle correspondentie over onderhavig onderwerp.
Kunt u mij helpen??

Bij voorbaat dank.

Jan van Leijenhorst
Derde Rompert 117
5233 AH Den Bosch
tel; 073-6411349, tijdens kantooruren; 030-2353360

EchteMeisje

Re: Yarden uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Beste Jan,

Helaas kan ik je niet helpen, mijn kennsi van uitvaartverzekeringen is marginaal.

Wat ik je wel wil zeggen is dit: het is verstandig om je bericht te wijzigen en een e-mail adres te vermelden.

Er lopen zoveel idioten rond op internet. Je adres- en telefoongegevens vermelden is dus niet verstandig.

Gast

Re: Yarden uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gast »

Er lopen zoveel idioten rond op internet. Je adres- en telefoongegevens vermelden is dus niet verstandig
Tja en dat durf jij te zeggen :oops: :oops:

Gesloten