LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer ontevreden over AGIS!!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Nessamii

Zeer ontevreden over AGIS!!

Ongelezen bericht door Nessamii »

Beste mensen, ik zit al 20 jaar bij dezelfde zorgverzekering, nu is dat de Agis en ik heb zoveel spijt dat ik niet overgestapt ben!!! Ik heb vorig jaar aangegeven dat ik het eigen risico van 350 euro in termijnen wilde betalen. Hier is bij Agis iets verkeerd gegaan, waardoor er opeens allemaal kosten van mijn rekening werden afgeschreven. Als oplossing is mij aangeboden om alsnog het openstaande bedrag in termijnen te betalen. De eerste betaling heb ik zelf overgemaakt, waarna ik een aantal dagen later een brief thuiskreeg dat de betalingsregeling gestopt werd. Dit, omdat het niet automatisch was afgeschreven, maar zelf was overgemaakt. Ik heb met verschillende mensen gebeld en meerdere malen aangegeven dat ik wel tijdig betaald heb. Ze hebben het gecontroleerd en gezien dat het bedrag op tijd op hun rekening stond, maar hielden voet bij stuk!!!!!! Pas nadat ik een klachtenbrief opgestuurd heb, kreeg ik te horen dat de betalingsregeling weer inging. Nou dan zou je denken dat het opgelost is, maar nee hoor!!!! Ik heb laatst een declaratie ingediend, waarvoor ik ongeveer 300 euro moest terugkrijgen. Krijg ik opeens te horen dat ik het geld niet terugkrijg!!!! "Sorry meneer, wij hebben het bedrag verrekend met uw openstaande betalingen." BESTE AGIS, IK MOET OOK GEWOON MIJN TANDARTSKOSTEN BETALEN. Heeft de betalingsregeling opeens geen enkele waarde meer????? De behandeling van klachten is echt 10 keer niks, je wordt niet gehoord en je voelt je machteloos. Als de ene medewerker iets zegt, schrijven ze dat op in de computer en krijg je hetzelfde verhaal te horen als je met een andere medewerker spreekt. De klantenservice is bagger en de mensen zijn super brutaal. Ik raad deze zorgverzekering echt heel erg af!! Voor mij nooit meer Agis. Meer mensen met klachten omtrent de afhandeling van klachten?

ciske

Re: Zeer ontevreden over AGIS!!

Ongelezen bericht door ciske »

waarvoor ik ongeveer 300 euro moest terugkrijgen.
Lijkt mij logisch dat je niks terug krijgt, je hebt een betalingsachterstand, dus verrekenen ze dat.

Gesloten