LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zilveren Kruis is een zooitje!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
TessaT

Zilveren Kruis is een zooitje!

Ongelezen bericht door TessaT »

Enkele weken geleden heb ik een offerte aangevraagd inzake een basisverzekering. Echter, de offerte was ipv mijn adres naar mijn ouders toegezonden. Erg slordig, maar kan gebeuren. Mijn ouders waren al klant en het kan best zijn dat zij zich hierdoor hebben vergist in de gegevens.

Echter, zojuist belde mijn schoonmoeder, die 100 km verderop woont op: zij had ook een polis aangevraagd. MAAR de polis stond ipv haar naam op die van mijn partner (die inmiddels al 6 jaar bij mij woont), en de papieren die erin zaten waren van mij?????

Lekker dan: vetrouwelijke gegevens op een geheel ander adres verstuurd. Sofinummer en al staat erop....

Ik vind dit ontzettend slordig. Heb daarom ook onmiddelijk de klantenservice gebeld en zij zeiden dat dit de eerste keer was dat zij deze klacht hadden ontvangen. Frappant dat het dan meteen 2 x ons moet overkomen.

Overigens heb ik vandaag ook mijn polis binnengekregen. Maar: hierop stond een aanvullende verzekering die ik NIET heb aangevraagd en mijn partner stond hier ook niet op vermeld, terwijl ik dit heb aangegeven (via internet).

Al met al vind ik dit een slechte start. Het is dat de premie laag is (in combi met een sportpas) anders was ik allang naar een andere ZK verzekeraar gestapt.

WIE heeft hier ook dergelijke ervaringen mee?

TessaT

Re: Zilveren Kruis is een zooitje!

Ongelezen bericht door TessaT »

Oh ja, de polis die bij mijn schoonmoeder is gearriveerd, welke eigenlijk voor mij bestemd was, is wel correct...

Bouwe

Re: Zilveren Kruis is een zooitje!

Ongelezen bericht door Bouwe »

Mijn polis van ZK is helemaal correct, alleen de wachttijden bij de klantenservice he. :roll:

Gesloten