Beste mensen,
Op 17. Oktober heb ik elektronisch de zorg- en huurtoeslag aangevraagd. Vele malen informerend bij de belastingdienst hebben ze me bevestigd dat m'n elektronische aanvraag goed was aangekomen en dat ik m'n toeslag uitrlijk 31. december zou ontvangen.
Al bijna iedere dag heb ik bij de belastingdienst geinformeerd en iedere medewerker beloofde dat het vandaag (dus 31. december) geld binnen zou zij.
Ik heb echter nog geen enkele cent mogen ontvangen en ook de beschikking heb ik niet binnen. Medewerkers konden helaas nooit vertellen de status van deze anvraag. ( vreemd toch dat ze niets kunnen zien ? ).
Wie heeft nog meer deze ervaring en wat denken jullie over deze gang van zaken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zorgtoeslag nog NIET ontvangen ?
Re: Zorgtoeslag nog NIET ontvangen ?
Kijk in een van de 300 andere items hierover, daar vind je vast het antwoord dat je zoekt.
-
actuele stand van zaken is: uiterlijk in de tweee week van januari, dus je zou het in principe nu op je rekening kunnen hebben.
Let vooral op het woordje ''kunnen''.
Let vooral op het woordje ''kunnen''.
Begin er langzamerhand wel moe van te worden. Nog steeds is er geen zorgtoeslag binnen en dat is nu al drie keer uitgesteld. Alleen schijnt niemand te weten hoe het nu precies zit.
Jurrien
Jurrien
Heeft het zin om elke 2 dagen te melden dat je nog niets hebt gekregen? Het lijkt me zinvoller om te melden als je wel iets gekregen hebt.
Heeft het zin om in diverse topic's te reageren op allerlei zaken? Ik weet het niet, maar sommige van ons doen het toch ook.
Jurrien
Jurrien