LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zorgverzekeraar zekur blijf maar rekening sturen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
rajbaba
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2017 10:26

zorgverzekeraar zekur blijf maar rekening sturen

Ongelezen bericht door rajbaba »

hallo beste mensen ik ben nu meer meer dan 1 jaar bezig om met zekur alles op een rij te zetten ,ik blijf maar rekeningen krijgen ,wat niet correct is ,ik heb hun al tig keren gebeld en gemaild ,ze geven toe dat t bij hun ligt ,, systeem fout , ik heb telefonisch afspraken gemaakt ik die wel nakom maar zekur niet ...ik heb voor 2016 een betalingsregeling getroffen voor eigen bijdragen ,en niet voor mijn premie ,.. en die betaal ik netjes elke maand op tijd en mijn maandelijks premie ook, maar ze blijven maar rekeningen sturen ,het is nu zelfs zover dat hun incasso bureau hebben ingeschakeld met hoge kosten wat helemaal niet terecht is ,,,ik heb alle bewijzen van betalingen en bewijs van betalingsregeling ,,ik blijf maar bellen maar t lukt mij niet meer ,,help ,,,ik weet het niet meer

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: zorgverzekeraar zekur blijf maar rekening sturen

Ongelezen bericht door scontra »

@rajbaba,

Vervelend dat u een probleem heeft met uw zorgverzekeraar.
Naar ik meen te begrijpen heeft u een betalingsprobleem.
Het is echter niet precies duidelijk waaruit het probleem voortkomt.
U betaald uw maandelijkse "premie" zoals het hoort en naar ik aanneem via een machtiging voor automatische incasso.
Voor het "eigen risico" van €385,00 heeft u een betalingsregeling en ook die wordt elke maand automatisch geïnd.
Als beide voorgaande betalingen correct worden geïnd, dan blijft er niets anders dan de "eigen bijdrage" die voor sommige behandelingen etc. moet worden betaald en die wordt ook automatisch afgeschreven en u krijgt daarvan uiteraard van tevoren een overzicht.
Mogelijk kunt u (nogmaals) proberen uit te leggen waar nou precies het probleem zit, anders is het voor een buitenstaander moeilijk u advies te geven.

Gesloten