LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fouten gemaakt bij Menzis (no claim)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
moorkoppie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2006 10:50

Fouten gemaakt bij Menzis (no claim)

Ongelezen bericht door moorkoppie »

Ik heb net met de Menzis gesproken inzake het nog niet gestort hebben gekregen van mijn no-claim.

Ze hebben gelden gestort op rekeningen uit de administratie van enkele jaren geleden. Bij mij is dus het geld terug gestort op een rekening welke ik al 4 jaar niet meer gebruik.

Vind het erg slordig.......ze gaven aan dat ze druk bezig zijn met het herstellen van deze fout.

Als je nog niets terug hebt gehad dan zou ik maar even mailen als ik jou was.........want je krijgt dan antwoord terug op welk nummer ze het geld gestort hebben. Dan zie je direct of het goed FOUT gegaan is. :roll:

Alexia
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2006 20:39

Re: Fouten gemaakt bij Menzis (no claim)

Ongelezen bericht door Alexia »

Volgensmij zijn ze daar alleen maar bezig met het herstellen van fouten... Het is daar echt een dikke puinhoop denk ik!
Heb je nu je geld al terug?

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Fouten gemaakt bij Menzis (no claim)

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

 Volgens mij zijn ze daar alleen maar bezig met het herstellen van fouten... Het is daar echt een dikke puinhoop denk ik!
Typisch een ex-Ziekenfonds! Een toonbeeld van onkunde op administratief terrein. En op het geld hebben ze nooit hoeven letten. Dat werd toch wel aangezuiverd door de overheid uit de belastinggelden.

Alexia
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2006 20:39

Re: Fouten gemaakt bij Menzis (no claim)

Ongelezen bericht door Alexia »

Waarschijnlijk is dat de reden dat ze nu bij mensen die allang uitgeschreven horen te zijn zomaar enorme bedragen van hun rekening afstorten (zie mijn topic).

Gesloten