wat leuk, die inschrijving bij het klachteninstituut. Als ik HM was zou ik toch ff contact opnemen met het klachteninstituut, zij weten van niks:
Hagenouw Financieel Advies
Hagensaar B.V.
Hagoort, P.J.
Hakenberg Enschede
Halavurt, B.
Halink Financieel Adviseurs
Halm, M.
Halters, J.H.A.M.
Hamerlinck, A.P.
Hamers Assurantiën V.O.F
Geen Hamburg-Mannheimer.
Ook op de site van GIDI staat HM niet vermeld (o ja, wel bij GIDO in duitsland. Soms ook nog in Polen? nou, dan zit het wel goed).
Een beetje adviseur ziet ook dat dit geen overlijdensrisicoverzekering is maar een gemengde kapitaal verzekering
In Nederland noemen we een uitkering bij overlijden ook wel een overlijdensrisicodekking. HEt geeft niks als dat in België anders heet.
Als je de polis goed gelezen hebt, staat er toch in dat de premie door HM doorbetaald wordt.
JIJ was degene die zei eerder dit verhaal de wereld in hielp:
Premievrijstelling bij arbeidsongeschiktheid ? Dus dan hoef ik geen premie meer te betalen, maar dan bouwt mijn lijfrente ook niet meer op!
Leuk als je op je dertigste in de AOW komt. Kun je dus nooit meer aan een goed pensioen komen !
Deze twee maatschappijen hebben zich dan ook bij de Munchener Ruck ( lees Hamburg Mannheimer) herverzekerd
Ik wist niet dat Munchener Ruck onderdeel was van HM (een mens kan niet alles weten). Wist je trouwens dat AEGON zich herverzekerd bij NN en NN bij AEGON?
Ik heb de HM polis aan diverse collega's laten lezen, iedereen viel bijna van z'n stoel van het lachen. Een collega maakte mij nog attent op het telefoonnummer waarnaar men kan bellen: **************.