LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook alles gecheckt wat Echte Meisje heeft en kom tot de conclusie dat daar geen speld tussen te krijgen is.

Bara

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Dus jij kunt het woord Amsterdam ook al niet goed lezen ???

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Is dat niet de hoofdstad van Groningen volgens jou :?:

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Ah, gelukkig. Het entertainment gaat gewoon verder.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

wie

in godshemelsnaam

is/zijn nou eigenlijk

G A S T ? ? ?

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Niet om het één of ander, maar kunnen we er misschien voor zorgen dat dit forum niet tot hetzelfde lage niveau degenereerd als dat van Legio Lease?

Oké, oké, ik ben ook niet altijd even beleefd, maar scheldpartijen en onzinberichten zoals hiervoor zijn toch echt onder elk niveau.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Daar heb jij als Meisje en Echte Meisje anders ook een behoorlijk groot aandeel aangeleverd. :shock:

Je bent net zoals een rookster als ze er mee stoppen, worden het de fanatieksten. :roll:

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Ik heb Echte Meisje, noch Meisje, er ooit op kunnen betrappen dat ze het spel over de man speelde!

Over mijn laatste bericht, dat schijnt voor meerderlei uitleg vatbaar te zijn: ik bedoel alleen maar, dat ik de indruk heb dat er meerdere mensen op dit forum zijn die zich 'gast' noemen.

Ik vind dat verwarrend, vandaar!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

er is maar 1 gast en dat is gast. Iedereen die niet inlogt is gast snap je :D

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Klopt dat wel?

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

In het verleden heb ik mij op Legio forum laten verleiden tot het doen van enkele boude uitspraken. Daarin heb ik bijna nooit (behalve als ik zelf werd aangevallen) iemand uitgescholden.

Ik begeef me liever met argumenten in een discussie. Wat natuurlijk niet gek is op een discussieforum.
Omdat er op ene gegeven moment door andere personen berichten onder mijn naam werden geplaatst heb ik een eigen naam geregistreerd. Zodat ik verantwoordelijk gehouden kan worden voor wat ik schrijf en mensen weten wie ik ben.

En daarbij: nooit en nimmer heeft de redactie stappen tegen mij hoeven ondernemen of zelf via e-mail contact met mij hoeven opnemen omdat ik mij misdroeg op het forum. In tegenstelling tot heel wat andere personen.

Ik sta daarom ook achter elk woord dat ik hier geschreven heb en als iemand mij daar op wil aanspreken dan kan dat.
In tegenstelling tot een aantal andere personen die alleen maar onder
' gast ' durven te reageren om ze de ballen er niet voor hebben om achter hun eigen uitspraken te doen.

Dat is het allerlaatste wat ik hierover te zeggen heb.

En nu terug naar de discussie waar het allemaal om gaat:

Hamburg-Mannheimer en Hamburg-Mannheimer Consulting en de wanproducten die ze op één van de meest schimmige (en schunnige) manieren aan de man brengen die zich helaas, door het gebrek aan daadkracht van onze eigen versnipperde overheden, nog altijd met dit soort praktijken bezig houden.

En voordat Sjef weer 30 links naar zijn eigen website gaat plaatsen:

Dat zou ik als ik jou was maar niet meer doen, want je site vertoont een ernstig beveiligingslek.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Tik bij zoeken Meisje en Echt Meisje in en oordeel zelf.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Ik heb voor niemand geheimen hoor.
En je mag gerust mijn naam noemen en mijn E-mail adres.

Als je de Europese richtlijnen zou kennen, dan wist je ook dat in het eerste beginsel uit 1975 volgens de Europese richtlijnen wordt bepaald, dat aan alle wettelijke eisen van het ontvangende land moet voldaan. Dus voor HM gelden precies dezelfde regels als alle Nederlandse maatschappijen.
Als HM niet aan de geldende eisen zou voldoen, dan zouden ze echt niet op de Nederlandse markt zijn toegelaten.

Sterker nog, ik neem aan dat er bij ING met zo'n 60 miljoen klanten en ABN-AMRO, Bouwfonds echt wel mensen met meer verstand van zaken zitten dan hier op het forum.
Die gaan echt niet over 1 nacht ijs, zij wilden graag met HM samenwerken, en zulke maatschappijen gaan echt niet met een organisatie samenwerken die niet bonafide is.

Ik zou dus graag het bewijs willen zien, dat HM niet aan alle eisen voldoet !!

Verder wil ik dan ook hier een produkt zien dat beter of gelijkwaardig is aan de T50 van HM voor dezelfde premie.
Roepen dat het een wanprodukt is kan iedereen, laat maar eens wat zien dan !!!!

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Ja nou zijn we weer precies waar we begonnen zijn.

Mijn vraag, waarom HM zich dan niet gewoon in Nederland vestigt, maar haar belangen laat behartigen door een verkoopmaatschappij(tje) wordt gewoon stelselmatig genegeerd door meneer Legrande.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Ik zou me eens een keer uit laten leggen wat vrije dienstverlening betekend !!
Dit betekent dat de hoofdvestiging in een ander land is gevestigd, en
dat deze maatschappij volgens de Europese richtlijnen gemachtigd is om in andere landen aktief te zijn, mits men aan dezelfde regels voldoet als het ontvangende land.
En het is echt niet zo dat iedereen door de SER en PVK geaccepteerd wordt, gelukkig maar.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Dat is weer geen antwoord op mijn vraag!

Waarom doen ze dan niet gewoon zaken vanuit NEDERLAND, vroeg ik.

Ik weet het antwoord wel, maar ik wil dat graag van meneer Legrande horen!

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Ja, 1+1=2 geen wonder dat het zo lang duurt hier.

HM doet gewoon zaken vanuit Nederland en wordt vertegenwoordigd
door HM Consulting.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

We leven nu eenmaal in de 21e eeuw, we zijn één Europa aan het worden, en daar worden wettelijke regels opgesteld voor het economische verkeer in de lidstaten die nageleefd dienen te worden.

De regels die door de Europese commissie zijn opgesteld voor de "vrije dienstverlening" staan hier :

http://europa.eu.int/scadplus/leg/nl/lvb/l24027a.htm

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Waarom heet die vertegenwoordiger van HM in Nederland dan niet gewoon Hamburg Mannheimer verzekeringen?
Consulting, dat kan vandaag de dag wel zowat vanalles zijn.

HM zelf doet zaken vanuit DUITSLAND, niet vanuit Nederland.
Jij jokt!
En dat het hier zolang duurt, dat ligt voornamelijk aan jou. Als jij op een rechtstreekse vraag nou eens een keer een rechtstreeks antwoord gaf, zou de communicatie een stuk sneller verlopen.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Het is allemaal niet belangrijk van waaruit HM opereert ze hebben gewoon goed produkten. Je bent immers niet verplicht je verzekeringen bij hun onder te brengen. :D

Gesloten