LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Annemieke

hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Annemieke »

Vandaag is een consulent van Hamburg-Mannheimer bij mij langsgeweest die mijn vriend een zeer goede carriere aanbood en ons ook vertelde over het zekerheidsplan, volgens hem DE oplossing voor het pensioengat. Ik vond het allemaal erg mooi klinken, een beetje te mooi. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Meisje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Meisje »

Stel je vraag eens op het forum van verzekeringen.pagina.nl
Daar krijg je veel sneller en professioneler antwoord.

Luc

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Luc »


hettie morren

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie morren »

ik ken deze organisatie nu een maand,
ben net begonnen dus. zeer vervelende verhalen gehoord.
op de seminars en op de weekelijkse meeting wordt je gebrainwashed. ze vertellen je dat je er voor geknipt bent en je gaat recruteren.
je kan ook zeer gemakkelijk, volgens hun, opklimmen.
stink hier niet in, neem gewoon een baan, danmaar wat minder verdienen.
de theorie klopt redelijk zoals zij het brengen, maar in de praktijk klopt hier geen bal van.
hopelijk heb je wat aan deze info!!!!
als je binnenkort hier op wil reageren, wil ik je hierover wel een keer terugbellen.

hettie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie »

Hai, ben nog eens aan het zoeken gegaan:
kijk op de website van kassa en zoek naar verzekeringen.
daar vind je iets op levensverzekeringen via party's.
het gaat hier over Hamburg Mannheimer en NCFSA

groet Hettie

hettie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie »

gisteren een meeting gehad.
Ik denk dat ik toch e.e.a. moet recht zetten....
op de meeting hebben we het gehad over vooroordelen van mensen (in je omgeving) en berichten in de media.
vaak worden er dingen negatief belicht, ook wat betreft verzekeraars. op de site van kassa is ook een negatief stuk te lezen over hamburg mannheimer. de betreffende maatschappij heeft hierover rectificatie geeist.
de werkwijze van hamburg mannheimer deugt zeker wel.
annemieke, ga gerust eens met diegene die jou benaderd heeft naar zo'n weekelijkse meeting en naar zo'n basisseminar.

Janneke

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Janneke »

Wanneer iemand negetief reageert op Hamburg Manheimer en de werkwijze, krijg je altijd van die standaard argumenten terug die er tijdens zo'n seminar zijn ingestampt. Of tijdens de wekelijkse bijeenkomsten, waar men nog meer wordt gebrainwashed. Waarom geen goede argumenten omdat je achter het bedrijf staat, maar standaard zinnen die je napraat?!?

Hettie, je bent wel erg snel van mening veranderd. Misschien €-tekens in ogen en gek gemaakt met targets en p3-posities?!?

hettie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie »

Ja, Janneke, je hebt wel gelijk dat ik hierin snel van mening ben veranderd. In de afgelopen maand heb ik veel gehoord en gezien over Hamburg Mannheimer. Verzekeringsmaatschappijen worden zo nauw in de gaten gehouden door de ser (sociaal economische raad) dat ze geen misstap kunnen en mogen maken, anders raken ze hun ser registratie kwijt. bijna iedereen binnen de organisatie heeft zijn eigen onderzoeken gedaan, ook de mannen en vrouwen die nu aan de top staan. die zijn ook onderaan begonnen. ik ben er voor mezelf uit, ik ga er mee verder.
het is een leuke baan.

Janneke

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Janneke »

Denk dat er met het product ook niets mis is, alleen lijkt de organisatiestructuur met de inkomsten me te mooi om waar te zijn. Ben bang dat het erg aantrekkelijk klinkt, maar in de praktijk zwaar tegenvalt. Mijn vriend is ook pas begonnen en ik heb nog wel reserveringen. Want wat nou als je niemand vind die onder jou komt te hangen en ook die servicepaketten aan de man wil brengen, wat dan?!? Dan levert het vrij weinig op voor je. En wat als niemand de polis afsluit nav je bezoek?!?

Meisje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Meisje »

Hettie,

Probeer eens na te gaan of H-M in Nederland staat ingeschreven bij een KvK. Als dat niet zo is dan weet ik zeker dat het foute boel is.

Howie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Howie »

Hey meisje...ik wil niet veel zeggen maar iedere zelfstandige ondernemer in Ned. moet ingeschreven staan bij k.v.k dus denk je dat een internationale verzekeringsmaatschappij met de AA+ status (voor mensen die weten waar die voor staan!) ingeschreven zal staan.....inkoppertje he!
Enne Janneke, als je niemand kan vinden als medewerker en je kunt niemand overtuigen van de kwaliteit van het zekerheidsplan.....dan is zo'n carriere in een network-marketing of multi level-marketing gewoon niet voor je weggelegd! En brainwashen....dat is wel erg ver gezocht, Ze bieden iemand gewoon een kans/mogelijkheid en daar kan je op ingaan of niet en als je besluit om daar op in te gaan dan moet je er ook wel voor de volle 100% voor gaan en ze proberen jouw ook zo goed mogelijk te begeleiden en te motiveren......das nog geen "brainwashen"!
Ik ervaar zelf dat het allemaal goed te doen is en ik heb nog een hoop lol ook...wat wil je nog meer!
Een pos. 1 uit struktuur 306

Meisje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Meisje »

Ik kan zo een aantal namen noemen van Duitse 'verzekeraars'
die in Nederland zonder Kvk opereren. Ze lichten mensen op en geen instantie die er wat aan kan doen.

Dus kop jij die inkoppertjes van je maar zelf tegen een betonnen muur aan.

B. G.

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door B. G. »

He Howie,

hoe is het nou? Je hebt groot gelijk hoor. Baal zelf verschrikkelijk dat ik ff geen tijd heb.
Jammer van NEC zondag.

Groetjes een collega uit H. Noord-Brabant

Anoniempje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Anoniempje »

Hallo,

Dit klinkt voor mij als een soort pyramide-achtige constructie, dus niet echt als een gezond iets.
Als je nieuwe leden werft en die werven weer nieuwe leden, dan krijg je daar ook weer geld voor etc etc...
Nee trap er niet in mensen !!!

hettie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie »

klopt, piramide constructie.
dat heb je bij bijvoorbeeld Philips ook. ga het voor jezelf maar eens tekenen.
bij NCFSA hoef je geen pakketten te kopen van je structuurhogere. Geen eigen inleg, alleen je tijd en inzet.
je verliest er niets mee.
De vraag wat als je geen pakket afsluit? Nou, dan krijg je waarschijnlijk wel (ligt aan de rede) referenties waar je mee verder kan.
Medewerkers die wat verkopen? je verdient er niet zo veel mee dan wanneer je zelf een pakket verkoopt, maar het hoort er wel bij en het pakket komt bij het aantal pakketten dat je zelf verkoopt. kom je met je medewerkers aan de 100 pakketten binnen een periode, dan klim je in de ladder.
Het is allemaal waar wat ze zeggen. Het klinkt mooi, en doe je het goed en luister je goed naar wat ze zeggen, dan heb je hier een hele goede baan aan!!
Het is echt waar, ondervind het zelf maar. (dat rijmt)

Anoniempje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Anoniempje »

Maar dat betekent dat ik hier niet als klant in geinteresseerd ben, omdat er gewoon teveel mensen aan verdienen.
En dat moet toch de klant betalen...
Als jij graag geld wil verdienen in een pyramide-achtig iets. Veel plezier, maar ik hoop dat er maar weinig mensen intrappen.

hettie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie »

welk bedrijf verdient er niet aan zijn diensten???
naast vrijwilligers werk dat je misschien doet, wat doe je dan om je brood op de plank te krijgen?

hettie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door hettie »

bij een piramide spel (....) betaald iedereen elkaar uit.
Bij NCFSA/Hamburg-Mannheimer niet. je krijgt door de baas betaald.

Mopje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Mopje »

Sorry hoor anoniempje, maar hoeveel mensen denk je dat er verdiend hebben aan de kleren die jij nu aan hebt???? Je bent toch zeker niet zo dom dat je denkt dat daar alleen de winkel maar aan verdient he!!!??? En dan nog, hoeveel mensen lopen daar rond?? Noem mij maar eens 1 bedrijf dat niet volgens multi level marketing werken.

Mopje

Nieuwsgierig

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Nieuwsgierig »

Vanavond 19-05-2003 heb ik dus een afspraak met een van de mensen van Mannheimer© ; omdat ik een afgeronde NIMA opleiding heb, leek het mij leuk om op deze manier een organiatie binnen te stappen.
Nu ik dit soort dingen hier lees, weet ik niet of ik wel een verstandige zet heb gedaan ; ik heb nog wel niks getekend of ontvangen, dus ik zie het als vrijblijvend.
Mocht het inderdaad niet bekend bij mij voorkomen, dan zal ik mij zeker niet mengen in de , zoals hier beschreven, pyramide-achtige constructie die zich Mannheimer noemt.
Zover mij geheugen reikt is Mannheimer een leverancier van vrachtauto's ; met het oog op dat punt en de hier besproken theorie, is mijn twijfel ontstaan.
Wat nu ? mij is geleerd, dat als je twijfeld, je het beter niet kunt doen.

Gesloten