LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevallenverzekering voor 50ct per jaar

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
spaansebrabander

ongevallenverzekering voor 50ct per jaar

Ongelezen bericht door spaansebrabander »

Mijn sportbond heeft voor alle leden een (in mijn ogen overbodige)ongevallenverzekering afgesloten en die kost €0,50 per lid per jaar. Als je de polis leest betalen ze alle kosten die de normale ZKV niet betaalt. Ook geven ze vergoedingen voor het verlies van ledematen, ogen ed. Zijn de risicos voor schade zo laag of worden we hier bedonderd en staan er dingen in de kleine lettertjes die een uitkering bijna altijd uitsluiten.

Ik zie dat een dergelijke verzekering bv bij ING toch al gauw 30-40 euro per jaar kost, toch 60-80 keer duurder.
Laatst gewijzigd door spaansebrabander op 25 nov 2011 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

tiepmiep

Re: ongevallenverzekering voor 50ct per jaar

Ongelezen bericht door tiepmiep »

En om welke verzekeraar en kleine lettertjes gaat dit..
Wij kunnen dit soort informatie niet ruiken tenslotte :lol:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Een individuele ongevallenverzekering is ook niet zo duur, dus als je hem collectief afsluit zou het best wel kunnen voor dat geld. Het risico is niet zo groot, de meeste zaken m.b.t. sporten worden immers gewoon vergoed door de zorgverzekering (botbreuken, kneuzingen etc). Deze verzekering zal wel gaan over blijvende invaliditeit. Ik kan me echter niet herinneren dat ik in alle jaren dat ik bij verschillende sportverenigingen kom mensen in een rolstoel terecht heb zien komen als gevolg van het sporten.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

spaansebrabander schreef:Mijn sportbond heeft voor alle leden een (in mijn ogen overbodige)ongevallenverzekering afgesloten en die kost €0,50 per lid per jaar. Als je de polis leest betalen ze alle kosten die de normale ZKV niet betaalt. Ook geven ze vergoedingen voor het verlies van ledematen, ogen ed. Zijn de risicos voor schade zo laag of worden we hier bedonderd en staan er dingen in de kleine lettertjes die een uitkering bijna altijd uitsluiten.
Het ligt er inderdaad om voor welke bedragen je verzekerd bent, heb je blijvend letsel dan betaald die verzekering uit naarmate je verzekerd bent dus daar moet je even naar kijken.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR

Gesloten