Vervolgens ontving ik via Pricewise op zaterdag j.l. meteen een factuur, maar van een hele andere verzekeraar B en dus NIET van de aangevraagde verzekeraar A - en heel toevallig, ook een flink stuk duurder.
Dus dat gaat 'm niet worden. Ik via het contactformulier meteen gemaild.
Helaas. Ik heb daarna op allerlei manieren (contactformulier, [email protected]) contact gezocht met Pricewise maar er wordt, behalve nietszeggende 'u krijgt binnen 8-10 werkdagen antwoord'-berichten, nergens op gereageerd.
Inmiddels begint de beoogde verzekeraar A mij te sommeren hun verzekering te activeren, maar zolang het bovenvermelde niet is opgelost kan ik dat niet doen, want dan betaal ik straks wellicht dubbel bij zowel verzekeraar A als B. Overigens is het ook nog onduidelijk wat nu de status is van de verzekering waar ik eerder verzekerd was, en die dus opgezegd moet worden. Met een beetje pech ben ik straks niet alleen dubbel, maar ook nog eens DRIEdubbel verzekerd (en mag ik ook nog eens driedubbel betalen
Mijn vraag is dus duidelijk: hoe kom ik uit deze kluwen van miscommunicatie?
Want Pricewise reageert dus alleen binnen '8-10 werkdagen', maar 1) de ongevraagde verzekeraar B kan ik niet opzeggen want die heb ik nooit aangevraagd, en verzekeraar A wil inmiddels dat ik de verzekering activeer...?
Sowieso, hoe kun je nou binnen 14 dagen annuleren als de aanbieder niet eerder reageert dan 'binnen 8-10 werkdagen'?
Wat een drama dat Pricewise. Nooit, NOOIT meer!
