LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prima actie van AON autoverzekeraar

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Lammertvan Raan

Prima actie van AON autoverzekeraar

Ongelezen bericht door Lammertvan Raan »

Omnlangs kreeg ik via het bedrijf waar ik werk de gelegenheid om met forse bedrijfskorting een autoverzekering af te sluiten. Mijn huidige verzekering bij AON zou op dat moment binnen een paar dagen stilzwijgend verlengd worden; de normale (en ook bij mij bekende opzegtermijn is twee maanden). Ik heb een brief gestuurd met het verzoek om voor deze keer een uitzondering te maken om de overstap naar de concurrent mogelijk te maken. Uiteraard moest ik wel aantonen dat de aanbieding vai het bedrijf was gekomen (alsmede het tijdstip)
AON heeft dit mogelijk gemaakt door haar opzeg regels coulant toe te passen. Ik ben ze hiervoor zeer erkentelijk.
Vriendelijke groet,
Lammert

tcf

Re: Prima actie van AON autoverzekeraar

Ongelezen bericht door tcf »

Kijk, zo kan het dus ook :)

Goed om te horen dat er niet alleen maar negatieve ervaringen zijn met verzekeraars.

FlipKaneel

Re: Prima actie van AON autoverzekeraar

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Aon is geen verzekeraar maar een tussenpersoon. Waarschijnlijk liep uw polis in een volmacht.

Gesloten