Kun je je verzekeren over een verschil bij omgangsvormen bij echtscheiding??
Mijn ex denkt van wel. Ik denk van niet.
Kan hij een rechtsbijstandverzekering hiervoor inschakelen??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rechtsbijstandverz.omgang echtscheiding
Re: rechtsbijstandverz.omgang echtscheiding
Dat hangt van je rechtsbijstandsverzekering af. Kijk daarvoor in de productvoorwaarden.
-
In de meeste rechtsbijstandsverzekering is "echtscheiding" uitgesloten.
Inderdaad beter om voorwaarden van desbetreffende verzekering goed door te lezen.
Inderdaad beter om voorwaarden van desbetreffende verzekering goed door te lezen.
Dat hangt van je rechtsbijstandsverzekering af. Kijk daarvoor in de productvoorwaarden.
Ts heeft het over haar ex die hebben waarschijnlijk een geschil over de omgangsregelingIn de meeste rechtsbijstandsverzekering is "echtscheiding" uitgesloten.
Lijkt me niet dat zij inzicht heeft in de verzekeringen van haar ex en de voorwaarden kan doornemen.
Bij de meeste rechtsbijstandsverzekeringen is echtscheiding uitgesloten en kan je ook bij afsluiting nieuwe verzekering geen al lopende zaken laten behandelen.
gr Henk
Bedankt henk. Zo denk ik er ook over.
Hoi vervelend,
Ik ben het met jou eens.
Als dat zo was geweest, dan hadden we ons niet blauw betaald aan advocaatkosten. Ik stelde deze vraag al elders in het forum en tot nu toe geen positief antwoord.
Ik ben het met jou eens.
Als dat zo was geweest, dan hadden we ons niet blauw betaald aan advocaatkosten. Ik stelde deze vraag al elders in het forum en tot nu toe geen positief antwoord.