LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T@F en Genworth.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
T@Ftakraker
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:40

T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door T@Ftakraker »

Beste forumleden,

Als nieuweling met al 14 maanden een conflict met de Sander Frankenclub en 11 maanden met Genworth in resp. incassobeleid en polisroyementen gevolgd door claimafwijzing van verzekeraar,heb ik een paar nuttige tips voor jullie.
Ben bouwondernemer,doch door ernstige nog niet levensbedreigende ziekte,momenteel mijn dagen nuttig vullend met de vermeende onfrisse handelswijze van beide eerder genoemden.
Ook ik heb juridische hulp moeten inroepen,KiFid en wat maar mogelijk is in dit overgereguleerde pokkeland!

Ten eerste:KiFid is een papieren tandeloze tijger,die gevoed wordt door zijn broodheren,de assuradeuren,dus rekken en er bij blijven is het motto en niet bijten naar het baasje!
Ten tweede:een nuttig emailadres inzake uw klachten aangaande T@F:
[email protected]
Ten derde:Geen Bas Hespe is directeur Genworth,doch ene Mr.Eduard Anthony Nicolaas Koenen,sinds 04-06-07 aangesteld.
Ten vierde:Heeft u daadwerkelijk bewijs van laakbaar handelen T@F,doe dan aangifte van oplichting bij de lokale politie(heb zelf reeds contact gehad met de politie Rotterdam-Rijnmond)
Voorts krijgt u binnenkort nog een emailadres van een uitgeverij,die hogelijk geïntresseerd is in de story [email protected] succes en sterkte.[/i]

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Taf/Genworth ... toch vreemd he?
Laatst gewijzigd door ieniepienie op 17 jul 2009 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.

jansenh
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:23

Re: T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door jansenh »

Geldman adviesgroep is tussenpersoon en mag misschien Taf afsluiten. Maar heeft verder niets met Taf uit te staan. Heb ook al klachten van een klant betreffende Geldman gehad. Snelle afsluitkabouters inderdaad. Vandaar zijn reactei dat je niets wilde afsluiten. Niet mee in zee gaan dus.

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Je krijgt trouwens alleen iets uitgekeerd als je niet rookt !!
Al je rookt heb je nergens recht op !! Dat is discimininatie ..dat mag toch niet? :shock:

T@Ftakraker
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:40

Re: T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door T@Ftakraker »

Geachte forumleden,

In navolging van mijn toezegging om een email adres te vermelden in de hoop op veeeele reacties,bedoeld om de kwalijke en juridisch laakbare aktiviteiten(vooral de aangaande correspondentie in deze) te kanaliseren van zowel T@F alswel Genworth,kunt u mailen naar: [email protected].
Ik alswel het team wat achter dit adres zit,wil graag uw reacties ontvangen om de transparantie van desbetreffenden te bevorderen.

jansenh
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:23

Re: T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door jansenh »

Gaat Amweb nu hier een hetze starten tegen Taf :shock: Lijkt me niet helemaal de aangewezen plek. Ik begrijp hieruit dat Amweb wel erg vooringenomen is vwb. Taf. Slechte beurt Amweb.

T@Ftakraker
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:40

Re: T@F en Genworth.

Ongelezen bericht door T@Ftakraker »

Verlaat door inlogproblematiek,wil ik nog wel even reageren op jansenh,die de redactie van Amweb vooringenomenheid verwijt!
Dit pertinent tegensprekend!Door het "prachtartikel" over Sander Franken en diens product de Maandlastbeschermer op de site van Amweb,heb ik ongezouten kritiek geschreven en ben daardoor aangehaakt.Gelet op de intentie van jansenh,heb ik de indruk dat dit een TP er is,die ook voor de poet van dit product gaat:40 tot 70% provisie en geen slachtoffer is van T@F en Genworth.Amweb wil als onafhankelijk, journalistiek bedrijven en ook daarin zijn niet alle berichten positief,doch wel vermeldenswaard!Buitendien zijn de legio klachten inzake T@F toch een teken aan de wand en iedere berichtgeving in deze moet een waarschuwing zijn voor ondernemend Nederland.

Gesloten