LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T@F

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Jillsje
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2009 20:11

T@F

Ongelezen bericht door Jillsje »

Ik lees verschillende dingen over T@F.
Meestal over het niet uitbetalen van uitkeringen ten gevolge van...

Ook wij zitten in een soortgelijk schuitje.

In juni van dit jaar kregen wij onze RVS adviseur op bezoek, en die zag in onze map het tabje T@F zitten.
Kon letterlijk het rood uit zijn wangen zien trekken en nog voor we het wisten lag er een brief voor ons op tafel waarmee we onze polis bij T@F op konden zeggen.
Naar zijn zeggen is T@F een gevaarlijk boeltje.
( even voor de duidelijkheid: Bij de intrede van onze hypotheekakte hebben we aangegeven geen gebruik te willen maken van de diensen van T@F, maar door omstandigheden bij de vorige bewoner, die schulden had zou er beslag worden gelegd op de, nog door ons te kopen, woning.
Hierdoor waren wij genoodzaakt de boel zo snel mogelijk rond te maken, en alle papieren zo snel mogelijk te tekenen, helaas niet goed doorgelezen en naderhand pas gezien dat T@F wel degelijk bij ons in het pakket zat, maar de handtekening was al gezet en een somma van € 4398 euro al vanuit de hypotheek betaald ).

Door het opzeggen van de polis zouden wij het resterende bedrag gerekend over 20 jaar terug kunnen krijgen, een somma van +/- €2500-,
Maar nooit kwam er respons van T@F op onze brief.
Na enkele malen gebeld te hebben kregen wij Dhr. D Scheggetman aan de lijn en vroeg ons per e-mail de polis en brief t verzenden.
Om een lang verhaal kort te maken.
Na 2 maanden werden we gebeld met de mededeling geen geld te kunnen ontvangen omdat wij het bedrag niet belastingaftrekbaar hadden gemaakt.
Dit zouden we alsnog kunnen doen.
Gebeld met de belasting, en zij hadden hier nog nooit van gehoord.
Naar mijn inziens was het bedrag al eens afgetrokken bij de aangifte inkomstenbelasting 2007
Hierover T@F gemaild en als response hierop kreeg ik "Doordat het bedrag al aftrekbaar is gemaakt heeft u geen recht op teruggave van het resterende bedrag"!!!!

Een totaal omgekeerd verhaal als wat dhr aan de telefoon vertelde.
De polisvoorwaarden vertellen dat wanneer het bedrag aftrekbaar is gemaakt, men geen teruggave krijgt.
Dus heb alle papieren van de aangifte gezocht en daaruit blijkt dat het nooit is afgetrokken door de belasting, en wij dus gewoon recht hebben op ons geld.

Gebeld met de tussenpersoon ( hypotheekadviseurs) en deze hebben gemaild met T@F.
Vorige week al zou ik iets meer horen, maar tot op de dag van vandaag blijven alle lijnen dicht.
Hoe ik het ook wend of keer, naar mijn inziens hebben wij recht op ons geld!

Gesloten