LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzekeraar:op straffe van verweer geen posts op forums

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
johnny1
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 11:06

verzekeraar:op straffe van verweer geen posts op forums

Ongelezen bericht door johnny1 »

--------------------------------------------------------------------------------

Het betreft een woonhuis schade in spanje verzekert bij Winterthur
van december 2003 (!).
Nu ik na een jaar (!?) de reden van weigering tot schadeloossteling nl. niet afsluiten van de hoofdwaterkraan en doorloop in de electrische boiler wat de oorzaak zou zijn voor een ondergelopen onderwoning en vochtschade bij mij heb gekregen is daarop mijn antwoord: dezelfde dag hebben de medebewoners (ook uit bescherming van hunzelf) de hoofdwaterkraan ( aan de straatzijde) gecontroleerd . Een week later komt de inspecteur pas ...........dan blijkt mijn verbruik o :? te zijn .
Het hele verhaal gaat dus niet op ..............ze blijven echter volhouden en hebben tevens een grote leugen doen rondgaan nadat ik enkel instanties heb ingelicht. Een internationaal geschillen instituut hebben ze 7 maand laten wachten met het antwoord : wij werken niet met u mee, geen commentaar ........Nu gebruiken ze dit zelfde gegeven met : wij hebben een int. instituut er naar laten kijken en is daar dus inhoudelijk behandeld , omdraaing van feiten oftewel leugens. ...........................
TEVENS IS MIJ VERZOCHT OP STRAFFE VAN EEN PROCES MIJ NIET TE BEVINDEN OP WELKE FORUM DAN OOK ...........aldus Winterthur.
Nu het laatste nieuws: door mijn dossier over te plaatsen naar een onafh. adviseur heeft deze kunnen constateren dat er geen enkel dossier over de schadeafhandeling bestaat .................................................. Let wel : de schade dateert van december 2003 . Ongelooflijk...

Gesloten