Het was een ‘mooi’ aanbod, dacht ik, en ach dat jaar abonnement, waarop ik korting kreeg, overleef ik wel.
Ten eerste je krijgt een soort enjoy the family gevoel, je kunt mij (de verkoper) altijd bellen of een berichtje sturen. Dat heb ik gedaan want ineens stond in het contract dat de korting op het maandbedrag tot einde 2023 zou duren terwijl ik duidelijk had nagevraagd dat ik dat bedrag zou gaan betalen TOTdat ik zou opzeggen, waarop bevestigend werd gereageerd. Nooit meer wat van die man gehoord.
Ten tweede die apparatuur moet ik na opzegging gaan terugsturen, dus reparatiekosten aan mijn muren, terwijl ik dacht dat je voor € 900 die apparatuur KOCHT. Het ging ook allemaal zo snel, je had niet eens de tijd om je ergens in te verdiepen. Red flag nr 1
De medewerker die ik sprak om mijn abonnement op te zeggen gaf toe dat ze misleidend zijn. Dus lieve mensen: ga NOOIT in zee met Verisure. Zolang zij niet transparant zijn, adviseer ik om nooit met dit misleidend bedrijf in zee te gaan.