Abonnementen op tijdschriften

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Aveline
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2023 15:37

Abonnementen op tijdschriften

Ongelezen bericht door Aveline »

Mijn abonnement op Landleven zou automatisch stoppen, maar werd werd doorgezet. Dus heb ik mijn volgende abonnement, op V'GAN, tijdig stopgezet. Toen kreeg ik de laatste bladen van mijn abonnement niet meer. Recentelijk heb ik het abonnement op Donald Duck verlengd voor 1,5 jaar. In de bevestigings e-mail werden begin en eind van het abonnement niet genoemd, en nu hebben ze er 3 jaar van gemaakt. Bij Donald Duck was er nog een akkevietje. Meneer zei dat hij een aanpassing niet kon doen, en dat hij daar nooit bij kon. Toen ik bleef zeggen dat het 's ochtends wel was gedaan, alleen niet goed, en hij bleef zeggen dat hij dat niet wijzigen kon, zuchtte ik, en dat was voldoende reden voor meneer om het gesprek te beëindigen. Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen met tijdschriften?

NeoDutchio
Berichten: 12514
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Abonnementen op tijdschriften

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Landleven: Enkel proefabonnementen stoppen automatisch, overige abonnementen worden automatisch verlengt. Wat voor een abonnement had u?
V'GAN: Wat was de reactie van de uitgever dat u niets meer ontving?
Donald Duck: 1,5 jaar is een aparte termijn. Deze is ook niet zichtbaar op de website. Is het wellicht een 3 jarig contract geweest met extra korting voor 1,5 jaar?

Af en toe komen op het forum hier klachten voorbij voor wat betreft abonnementen. Ervaringen van anderen zullen u niet helpen in uw ervaringen. Beter is het per individu en per tijdschrift aan te pakken.

pietbakkerpl
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2024 14:57

Re: Abonnementen op tijdschriften

Ongelezen bericht door pietbakkerpl »

Ik heb veertien dagen geleden een kortings-weekend-abonnement bij de NRC afgesloten voor € 3,40 per week.
Bij het registeren bij de NRC ging er van alles fout bij hen. Dit leverde voor mij extra kosten op. Communiceren was met hen heel gemakkelijk zeiden ze via whatsapp. Dat werd mijn opmerking doorverwezen. Maar een antwoord van hen kwam er niet. Op email werd niet gereageerd.

taxikemperman
Berichten: 643
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Abonnementen op tijdschriften

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Wat voor kosten heeft u dan moeten maken?

Plaats reactie