Dan kun je het net zo goed bij een vaste lijn houden.
Korting via app bij Lidl
-
Re: Korting via app bij Lidl
Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren. We maakten ruzies met alle twaalf kids wie deze week aan de beurt was om ze te likken en in het boekje te plakken. Lekker zoet.Methusalah schreef: ↑12 dec 2024 10:24Je bent nog jong denk ik. Vroeger stonden ze aan de kassa minutenlang boekjes te controleren met zegels. Via een app gaat veel sneller.
En wat een feest als er genoeg zegels waren voor de Premie van de Maand Club: een echte Liebherr koelkast!
Couponing is een heel ander fenomeen. Dan staan er in de krant of in de folder kortingsbonnen voor allerhande huishoudelijke artikelen. Je ziet het weleens in een Amerikaanse film. Bonusaanbiedingen komt in de buurt, maar dankzij de apps wordt digital couponing mogelijk. Met gepersonaliseerde aanbiedingen zelfs.
Ik had het woord couponing nog nooit gehoord. Ik zal wel te jong zijn.
witte angora
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Op TLC is er regelmatig een programma over " couponning extreme" waar ze ( in de VS) koopjesjagers volgen die met winkelwagens vol (bijna) gratis boodschappen naar buiten lopen.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Oh dat. Maar dat hebben we hier ook wel gehad maar misschien in mindere mate. Kruidvat had dat volgens ook vaak vroeger. Maar ik denk dat de NEE / NEE sticker daar wel invloed op heeft gehad. En op zich is er niets mis met minder gedrukt papier op de wereld.Consumenneke schreef: ↑12 dec 2024 13:11Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren. We maakten ruzies met alle twaalf kids wie deze week aan de beurt was om ze te likken en in het boekje te plakken. Lekker zoet.Methusalah schreef: ↑12 dec 2024 10:24Je bent nog jong denk ik. Vroeger stonden ze aan de kassa minutenlang boekjes te controleren met zegels. Via een app gaat veel sneller.
En wat een feest als er genoeg zegels waren voor de Premie van de Maand Club: een echte Liebherr koelkast!
Couponing is een heel ander fenomeen. Dan staan er in de krant of in de folder kortingsbonnen voor allerhande huishoudelijke artikelen. Je ziet het weleens in een Amerikaanse film. Bonusaanbiedingen komt in de buurt, maar dankzij de apps wordt digital couponing mogelijk. Met gepersonaliseerde aanbiedingen zelfs.
Consumenneke
vindt dit leuk
Vroeger waren de eerste zegels van animo denk ik
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Ik ben er ook ingestonken bij de LIDL. Ik neem namelijk, net als veel leeftijdsgenoten, niet altijd de telefoon mee en ben dus ook benadeeld. Aanbiedingen in de folder zijn dus niet voor iedereen. Ik ga nu meestal naar de ALDI die deze trucs niet uithaalt.
Succes. Zelfs mensen die zeggen dat ze met je meedoen gaan de dag erna gewoon weer naar Lidl als ze daar met de app korting kunnen krijgen.Noecy schreef: ↑11 dec 2024 20:19Wat een ondernemer, van Lidl, die verwacht dat een vrouw van 91 nog met een mobieltje gaat rondlopen, anders krijgt ze de aanbiedingen niet.
Voor mij is het duidelijk, ik ga naar al mn contacten sturen, dit gaat echt te ver.
Mede met mij, zullen Lidl volledig gaan negeren in onze woonplaats.
Slaat toch nergens op.
En zeker niet zijn reacties,
dacht dat de klant koning is,
maar dat is dus ver te zoeken.
Als Noecy werkelijk begaan zou zijn met de 91 jarige mevrouw, dan ging deze op zijn minst mee om het voordeel via haar eigen app binnen te halen.
Bijkomend voordeel voor de 91 jarige is dat deze niet met de zware week boodschappen hoeft te sjouwen.
Bijkomend voordeel voor de 91 jarige is dat deze niet met de zware week boodschappen hoeft te sjouwen.
Deed dat bij een oude baan iedere vrijdagmiddag na het werk. Werkte bij een supermarkt en op vrijdagmiddag ging ik met de auto langs bij de mensen die niet goed de boodschappen konden meenemen. Vaak kwamen ze dan zelf de boodschappen doen, deden het nog zelf in de doos en als ik afgewerkt was ging ik alles bij ze langsbrengen. Dat was altijd heel gezellig, is hetgeen ik het meeste mis aan die baan. Bij iedereen kwam je binnen, even een praatje maken, iedereen bood je wat te drinken of te snoepen aan. Prima ding om even te doen na het werk.
witte angora
en riddert
vinden dit leuk
-
Ik ben sinds de laatste stunt bij de Lidl daar toch echt niet meer binnen geweest. Gooi zelfs de folder ongelezen bij het oud papier. Die app vind ik een onding, net zoals ik alle apps en die hele telefoon een onding vindt. Nog steeds ja. Vroeger was niet alles beter, maar 24/7 noodgedwongen met die zakcomputer rondlopen kan ik toch echt geen vooruitgang noemen.
-
Dat omdat u net als ik een oude witte man bent. Die vinden alles van (veel) vroeger beter.
En ze stemmen ook niet op de correcte partij.
En ze stemmen ook niet op de correcte partij.
witte angora
vindt dit leuk
Ik heb me deze week juist verwonderd bij de Lidl dat iemand met duidelijke communicatie en mobiliteit problemen van het begin van de winkel tot na de kassa volledig op die route werd begeleid door iemand van het personeel. Dat vond ik zo mooi.
witte angora
vindt dit leuk
Nou, daar hoef je niet eens volwassen voor te zijn, want die spaarzegels kan je vandaag de dag gewoon nog gebruiken.Consumenneke schreef: ↑12 dec 2024 13:11Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren.
witte angora
vindt dit leuk
-
Moneyman schreef: ↑12 dec 2024 23:08Nou, daar hoef je niet eens volwassen voor te zijn, want die spaarzegels kan je vandaag de dag gewoon nog gebruiken.Consumenneke schreef: ↑12 dec 2024 13:11Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren.
-
En hoe smaken ze anno 2024?Moneyman schreef: ↑12 dec 2024 23:08Nou, daar hoef je niet eens volwassen voor te zijn, want die spaarzegels kan je vandaag de dag gewoon nog gebruiken.Consumenneke schreef: ↑12 dec 2024 13:11Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren.
Geen idee. Ik lik nooit aan mijn app.Consumenneke schreef: ↑13 dec 2024 13:21En hoe smaken ze anno 2024?Moneyman schreef: ↑12 dec 2024 23:08Nou, daar hoef je niet eens volwassen voor te zijn, want die spaarzegels kan je vandaag de dag gewoon nog gebruiken.Consumenneke schreef: ↑12 dec 2024 13:11Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren.
Die app heeft een klein nadeel, dat alleen voor grensbewoners geldt: hij werkt per land. Betekent voor ons, dat we altijd eerst kijken welke telefoon mee de winkel ingaat en voor de rest is het zoals de kassajongen zingt: 'korting, korting, korting ...' (Die werkt bij ons Lidl-filiaal, is altijd opgewekt en vrolijk)witte angora schreef: ↑12 dec 2024 21:07Die app vind ik een onding, net zoals ik alle apps en die hele telefoon een onding vindt. Nog steeds ja. Vroeger was niet alles beter, maar 24/7 noodgedwongen met die zakcomputer rondlopen kan ik toch echt geen vooruitgang noemen.
Lidl app kun je in elk land gebruiken. Ik heb hem in NL, Lux, B, D, Es en Gr gebruikt. Even omzetten in instellingen, land en taal. De diverse spaarsystemen worden wel per land apart gehouden.
Klopt, voor ons is het makkelijker om mee twee telefoons te werken dan iedere keer de app om te zetten.