Korting via app bij Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Nijogeth

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lapsang schreef:
12 dec 2024 11:10
Alleen al het mee naar buiten nemen van mijn smartphone is voor mij al een brug te ver. Zo handzaam is dat ding nu ook weer niet.
Dan kun je het net zo goed bij een vaste lijn houden.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Methusalah schreef:
12 dec 2024 10:24
Je bent nog jong denk ik. Vroeger stonden ze aan de kassa minutenlang boekjes te controleren met zegels. Via een app gaat veel sneller.
Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren. We maakten ruzies met alle twaalf kids wie deze week aan de beurt was om ze te likken en in het boekje te plakken. Lekker zoet.

Afbeelding

En wat een feest als er genoeg zegels waren voor de Premie van de Maand Club: een echte Liebherr koelkast!

Couponing is een heel ander fenomeen. Dan staan er in de krant of in de folder kortingsbonnen voor allerhande huishoudelijke artikelen. Je ziet het weleens in een Amerikaanse film. Bonusaanbiedingen komt in de buurt, maar dankzij de apps wordt digital couponing mogelijk. Met gepersonaliseerde aanbiedingen zelfs.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik had het woord couponing nog nooit gehoord. Ik zal wel te jong zijn.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Op TLC is er regelmatig een programma over " couponning extreme" waar ze ( in de VS) koopjesjagers volgen die met winkelwagens vol (bijna) gratis boodschappen naar buiten lopen.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Consumenneke schreef:
12 dec 2024 13:11
Methusalah schreef:
12 dec 2024 10:24
Je bent nog jong denk ik. Vroeger stonden ze aan de kassa minutenlang boekjes te controleren met zegels. Via een app gaat veel sneller.
Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren. We maakten ruzies met alle twaalf kids wie deze week aan de beurt was om ze te likken en in het boekje te plakken. Lekker zoet.

Afbeelding

En wat een feest als er genoeg zegels waren voor de Premie van de Maand Club: een echte Liebherr koelkast!

Couponing is een heel ander fenomeen. Dan staan er in de krant of in de folder kortingsbonnen voor allerhande huishoudelijke artikelen. Je ziet het weleens in een Amerikaanse film. Bonusaanbiedingen komt in de buurt, maar dankzij de apps wordt digital couponing mogelijk. Met gepersonaliseerde aanbiedingen zelfs.
Oh dat. Maar dat hebben we hier ook wel gehad maar misschien in mindere mate. Kruidvat had dat volgens ook vaak vroeger. Maar ik denk dat de NEE / NEE sticker daar wel invloed op heeft gehad. En op zich is er niets mis met minder gedrukt papier op de wereld.

Thijs124

Vroeger waren de eerste zegels van animo denk ik

FonsLeferink

Ongelezen bericht door FonsLeferink »

Ik ben er ook ingestonken bij de LIDL. Ik neem namelijk, net als veel leeftijdsgenoten, niet altijd de telefoon mee en ben dus ook benadeeld. Aanbiedingen in de folder zijn dus niet voor iedereen. Ik ga nu meestal naar de ALDI die deze trucs niet uithaalt.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Noecy schreef:
11 dec 2024 20:19
Wat een ondernemer, van Lidl, die verwacht dat een vrouw van 91 nog met een mobieltje gaat rondlopen, anders krijgt ze de aanbiedingen niet.
Voor mij is het duidelijk, ik ga naar al mn contacten sturen, dit gaat echt te ver.
Mede met mij, zullen Lidl volledig gaan negeren in onze woonplaats.
Slaat toch nergens op.
En zeker niet zijn reacties,
dacht dat de klant koning is,
maar dat is dus ver te zoeken.
Succes. Zelfs mensen die zeggen dat ze met je meedoen gaan de dag erna gewoon weer naar Lidl als ze daar met de app korting kunnen krijgen.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Als Noecy werkelijk begaan zou zijn met de 91 jarige mevrouw, dan ging deze op zijn minst mee om het voordeel via haar eigen app binnen te halen.
Bijkomend voordeel voor de 91 jarige is dat deze niet met de zware week boodschappen hoeft te sjouwen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

riddert schreef:
12 dec 2024 20:49
Als Noecy werkelijk begaan zou zijn met de 91 jarige mevrouw, dan ging deze op zijn minst mee om het voordeel via haar eigen app binnen te halen.
Bijkomend voordeel voor de 91 jarige is dat deze niet met de zware week boodschappen hoeft te sjouwen.
Deed dat bij een oude baan iedere vrijdagmiddag na het werk. Werkte bij een supermarkt en op vrijdagmiddag ging ik met de auto langs bij de mensen die niet goed de boodschappen konden meenemen. Vaak kwamen ze dan zelf de boodschappen doen, deden het nog zelf in de doos en als ik afgewerkt was ging ik alles bij ze langsbrengen. Dat was altijd heel gezellig, is hetgeen ik het meeste mis aan die baan. Bij iedereen kwam je binnen, even een praatje maken, iedereen bood je wat te drinken of te snoepen aan. Prima ding om even te doen na het werk.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

rwolters schreef:
12 dec 2024 20:40
Succes. Zelfs mensen die zeggen dat ze met je meedoen gaan de dag erna gewoon weer naar Lidl als ze daar met de app korting kunnen krijgen.
Ik ben sinds de laatste stunt bij de Lidl daar toch echt niet meer binnen geweest. Gooi zelfs de folder ongelezen bij het oud papier. Die app vind ik een onding, net zoals ik alle apps en die hele telefoon een onding vindt. Nog steeds ja. Vroeger was niet alles beter, maar 24/7 noodgedwongen met die zakcomputer rondlopen kan ik toch echt geen vooruitgang noemen.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat omdat u net als ik een oude witte man bent. Die vinden alles van (veel) vroeger beter.
En ze stemmen ook niet op de correcte partij.

Thijs124

Ik heb me deze week juist verwonderd bij de Lidl dat iemand met duidelijke communicatie en mobiliteit problemen van het begin van de winkel tot na de kassa volledig op die route werd begeleid door iemand van het personeel. Dat vond ik zo mooi.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Consumenneke schreef:
Ik ben zo oud dat ik me de smaak van AH spaarzegels nog kan herinneren.
Nou, daar hoef je niet eens volwassen voor te zijn, want die spaarzegels kan je vandaag de dag gewoon nog gebruiken.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
12 dec 2024 23:08
Consumenneke schreef:
Nou, daar hoef je niet eens volwassen voor te zijn, want die spaarzegels kan je vandaag de dag gewoon nog gebruiken.
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Moneyman schreef:
Consumenneke schreef:
En hoe smaken ze anno 2024?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Consumenneke schreef:
13 dec 2024 13:21
Moneyman schreef:
Consumenneke schreef:
En hoe smaken ze anno 2024?
Geen idee. Ik lik nooit aan mijn app.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

witte angora schreef:
12 dec 2024 21:07
Die app vind ik een onding, net zoals ik alle apps en die hele telefoon een onding vindt. Nog steeds ja. Vroeger was niet alles beter, maar 24/7 noodgedwongen met die zakcomputer rondlopen kan ik toch echt geen vooruitgang noemen.
Die app heeft een klein nadeel, dat alleen voor grensbewoners geldt: hij werkt per land. Betekent voor ons, dat we altijd eerst kijken welke telefoon mee de winkel ingaat en voor de rest is het zoals de kassajongen zingt: 'korting, korting, korting ...' (Die werkt bij ons Lidl-filiaal, is altijd opgewekt en vrolijk)

Thijs124

Lidl app kun je in elk land gebruiken. Ik heb hem in NL, Lux, B, D, Es en Gr gebruikt. Even omzetten in instellingen, land en taal. De diverse spaarsystemen worden wel per land apart gehouden.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Klopt, voor ons is het makkelijker om mee twee telefoons te werken dan iedere keer de app om te zetten.

Plaats reactie