Prijs bij aankoop wijkt af van facebook-prijs

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
RuudMiranda

Prijs bij aankoop wijkt af van facebook-prijs

Ongelezen bericht door RuudMiranda »

Wij zijn al een tijdje op zoek naar een hoekbank voor onze nieuwe aanbouw. Mijn vrouw werd op facebook geattendeerd op een hoekbank bij Woonenzo. In de advertentie die voorbijkwam werd de hoekbank aangeprezen voor € 899,=. Daaropvolgend zijn wij op een zondagochtend naar Woonenzo gereden en daar de koop gesloten voor de hoekbank voor een bedrag van € 999,=.

De verkoper, geconfronteerd met dit verschil, had een vage verklaring en verwees ons naar de klantenservice. Via de mail de klantenservice op de hoogte gesteld en gevraagd de het prijsverschil op de aankoopprijs in mindering te brengen. De advertentie van facebook die nog steeds op facebook voorbijkomt als bijlage bijgevoegd.
Het standpunt van Woonenzo is dat de advertentie van 2024 is en niet meer geldt en dat zij dus niet bereid zijn iets aan de prijs te doen tenzij ik kan aantonen dat de advertentie niet afkomstig is uit 2024.

Mijn vraag is of anderen dit ook wel eens aan de hand hebben gehad en wat de uitkomst daarbij was.

juliomariner

Re: Prijs bij aankoop wijkt af van facebook-prijs

Ongelezen bericht door juliomariner »

Een ding snap ik eigenlijk niet. Waarom bent u akkoord gegaan met de € 999,00 euro?
Als u had gezegd dat u de prijs van de advertentie wilt betalen en niet meer en was weggelopen waren ze u zeer waarschijnlijk achterna gelopen om alsnog met de lagere prijs akkoord te gaan.
Achteraf een prijsaanpassing krijgen zal zeer moeilijk worden.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Tsja, op Facebook kan je beter niets geloven, heel af en toe klopt er iets.
Verre van blijven.
Verder eens met juliomariner, waarom betaal je E 999 terwijl je denkt dat de prijs E 899 is.......

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Snap ik inderdaad ook niet. Toevallig vorige week zoiets gehad. Uitlopend model.

Afgeprijsd van 2198 naar 1448. Prima.
Er was ook een tweedekans in een andere winkel: 1548. Minder prima, maar niet erg, er waren nog nieuwe. Daar zat ik niet mee.
Eenmaal in de winkel waren er geen nieuwe meer te bestellen, uitverkocht. Of ik dan het retourexemplaar wilde? Dat was het moment om mijn twijfels over de prijs te uiten. De afspraak werd om ze een paar dagen later op te halen voor 1448.
In de tussentijd kwamen er toch nog een paar nieuwe op de site, nu voor 1598.

Oftewel: gewoon je moment opentrekken op het moment dat het kan. Kan je een hoop geld schelen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik vraag me af wat dit verwarrende verhaal nou toevoegt voor TS.

GerdeV

Ongelezen bericht door GerdeV »

Hallo, ik reageer alleen even op het element bewijslast in uw vraag: gaat het uitsluitend om publicatie via Facebook of ook via de website van het bedrijf? Wellicht biedt de Wayback Machine van Internet Archive uitkomst? U kunt https://web.archive.org/ de naam van de website van het bedrijf invullen en verschillende snapshots van de website door de jaren heen bekijken. Met de URL van de website werkt dat prima. Of dat met facebook ook gaat is me onbekend. Groeten.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Soms kan een Facebook advertentie inderdaad na maanden alsnog tevoorschijn komen. Bijvoorbeeld als deze op de pagina van het bedrijf zelf staat en Facebook deze vervolgens bij je op de tijdlijn plaatst, omdat ze denken dat ie interessant is voor je.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

In Facebook kun je ergens wat dieper weg verstopt de advertentie bibliotheek en geschiedenis van een bedrijf zien.

Plaats reactie