www.bandenleader.nl waardeloos

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Moneyman

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je zegt: "ik heb duidelijk voor zwart gekozen". Hoe heb je die keuzegemaakt? Wat dat een concrete, specifieke keuze, of heb je gewoon het artikel besteld waar een zwarte foto bij stond?

Em wat stond er wél in de beschrijving (aangezien ze in hun mail alleen maar aangeven wat er niet staat)? Ik zou zeggen dat, als er geen aanwijzing wordt gegeven dat de kleur kan fluctueren, ze moeten leveren wat ze laten zien.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Druk er een paar wieldoppen op zou ik zeggen. Kale stalen velgen zien er ongeacht de kleur toch niet uit.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als ik wat rondkijk, zie ik bij de stalen velgen nergens de kleur vermeld. Bij bv een VW Golf zie ik wel twee velgen met een verschillende foto, waarbij de ene grijs zou kunnen zijn. De kleur wordt nergens genoemd. Prijs, EAN en fabrikantcode verschillen wel. Op de velgen zelf zal vermoedelijk ook een fabrikantcode staan. Controleer of die overeenkomt met het model dat u besteld hebt.

Arnaud1970

Ongelezen bericht door Arnaud1970 »

Twee banden besteld, geen banden en geen geld terug.
Als je verder kijkt dan trustpilot dan kom je nog veel meer 'grapjes' van bandenleader tegen.
Ze doen alleen maar reeds 2 maanden berichten sturen met de volgende tekst:

Hallo,
Het spijt ons, maar we kunnen geen informatie vrijgeven omdat we nog wachten op het resultaat van een lopend onderzoek. We zullen u zo snel mogelijk op de hoogte houden.
We vragen om uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Johanna

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Arnaud1970 schreef:
14 mar 2025 10:26
Twee banden besteld, geen banden en geen geld terug.
Als je verder kijkt dan trustpilot dan kom je nog veel meer 'grapjes' van bandenleader tegen.
Ze doen alleen maar reeds 2 maanden berichten sturen met de volgende tekst:

Hallo,
Het spijt ons, maar we kunnen geen informatie vrijgeven omdat we nog wachten op het resultaat van een lopend onderzoek. We zullen u zo snel mogelijk op de hoogte houden.
We vragen om uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Johanna
Negen jaar lang waarschuwingen op TrosRadar. Trustpilot staat er ook vol mee. Het is en blijft zonde dat mensen niet eerst eventjes een bedrijf Googlen alvorens er te bestellen.

Wel grappig zijn de postieve Trustpilot reacties. Vier sterren voor:
De juiste banden snel geleverd voor een goede prijs. Puntje van aandacht is dat de bezorger 4 banden van ruim 600 euro onbeheerd voor de deur achterliet, daar kwamen we pas uren later achter.
Het enige is dat ik de achterband 4 dagen later kreeg. verder is alles prima gegaan. Als je pech hebt moet je rekening houden met 5 werkdagen levertijd.
Drie sterren voor:
4 stuks BF Goodrich All Terrain banden besteld.
Factuur en Lieferschein ook 4 st. BF Goodrich All Terrain.
Geleverd 3 stuks BF Goodrich en 1 stuks Leao Tire van gelijke afmeting en profiel, maar Leao Tire is van minder Kwaliteit en € 100,00 goedkoper.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Ik zit even te kijken, maar de prijzen zijn geeneens bijzonder laag. Waarom niet gewoon naar een normale bandenboer?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

rwolters schreef:
15 mar 2025 09:51
Ik zit even te kijken, maar de prijzen zijn geeneens bijzonder laag. Waarom niet gewoon naar een normale bandenboer?
Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat niet altijd alle banden leverbaar zijn bij sommige bandenboeren (in mijn geval de semi slicks die ik onder beide auto's heb liggen). Afwijkende maat of afwijkend merk en ze kunnen niet leveren. Meestal komt dat omdat ze inkopen bij de grootste bandenopslag hier in Nederland, die niet groot genoeg is blijkbaar.

Veel van die websites die kopen internationaal bij grotere bandenopslagen in (meestal in Spanje) waarbij er dus meer keuze en over het algemeen iets lagere prijzen zijn. De websites met echt hele lage prijzen, die bieden soms oudere banden aan, die ongebruikt zijn,, maar een oud productiejaar hebben. Mijn beleving is echter wel dat die DOT dan vermeld staat.

Plaats reactie