Gedupeerd door Boschbedding
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 nov 2020 14:28
Gedupeerd door Boschbedding
Er is al eerder een topic geweest over Boschbedding maar ik zou graag een nieuwe starten omdat ik veel recente klachten heb gelezen en ik zelf opgelicht ben door Boschbedding.
Mijn geval:
Op 5 november een matras besteld en via IDeal betaald. Het matras stond op voorraad op de site. Levertijd 3 tot 5 werkdagen.
Een week later contact gezocht via telefoon, niet bereikbaar. Via whats app kreeg kortaf te horen dat ze het niet wisten. De ene keer was t door Corona, dan door drukte en vervolgens is er geen contact meer. Ik kreeg argwaan en ben op zoek gegaan naar reviews. Schrok mij een hoedje, alleen maar slechte verhalen. Wel betalen maar niet leveren, of leveren van niet bestelde spullen. De algemene voorwaarden ingedoken. Die zijn nog slechter, knip en plak werk en vol fouten. Gisterochtend een mail gestuurd dat ik mijn bestelling alsnog annuleer. De herroeping van 8 dagen ging niet op omdat Boschbedding mij daar niet op heeft gewezen.
Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.
Opnieuw een mail gestuurd.
Ik heb niet het idee dat ik mijn geld terug ga krijgen. Maar ik waarschuw graag anderen: koop niets bij Boschbedding!
- ze zijn niet bereikbaar
- ze komen afspraken niet na
- de algemene voorwaarden van dit bedrijf kloppen van geen kant. ( een groot stuk gaat over gas water en electriciteitsafname, knip en plakwerk dus).
Ik hoor graag of er meer gedupeerden zijn!
Mijn geval:
Op 5 november een matras besteld en via IDeal betaald. Het matras stond op voorraad op de site. Levertijd 3 tot 5 werkdagen.
Een week later contact gezocht via telefoon, niet bereikbaar. Via whats app kreeg kortaf te horen dat ze het niet wisten. De ene keer was t door Corona, dan door drukte en vervolgens is er geen contact meer. Ik kreeg argwaan en ben op zoek gegaan naar reviews. Schrok mij een hoedje, alleen maar slechte verhalen. Wel betalen maar niet leveren, of leveren van niet bestelde spullen. De algemene voorwaarden ingedoken. Die zijn nog slechter, knip en plak werk en vol fouten. Gisterochtend een mail gestuurd dat ik mijn bestelling alsnog annuleer. De herroeping van 8 dagen ging niet op omdat Boschbedding mij daar niet op heeft gewezen.
Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.
Opnieuw een mail gestuurd.
Ik heb niet het idee dat ik mijn geld terug ga krijgen. Maar ik waarschuw graag anderen: koop niets bij Boschbedding!
- ze zijn niet bereikbaar
- ze komen afspraken niet na
- de algemene voorwaarden van dit bedrijf kloppen van geen kant. ( een groot stuk gaat over gas water en electriciteitsafname, knip en plakwerk dus).
Ik hoor graag of er meer gedupeerden zijn!
-
- Berichten: 12663
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Dus u weet dat er heel veel klachten zijn en vraagt daarna naar nog meer? En als er zoveel klachten zijn, waarom daar dan gaan bestellen? Waarschijnlijk ook omdat u ook eerst doet en daarna pas kijkt. Zoveel waarschuwingen voor u waar u niets mee gedaan hebt u doet de volgende waarschuwing weer.
Een wijze en dure les, eerst de verkoper bekijken en daarna ergens anders een matras kopen.
Een wijze en dure les, eerst de verkoper bekijken en daarna ergens anders een matras kopen.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
u heeft de koop ontbonden dan heeft u recht op geld retour, schrijf ze aan dat u binnen 15 dagen uw geld terug wil, reageren ze niet dan zet er een deurwaarder op die dit voor u kan incasseren....
kuklos
vindt dit leuk
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Dus de wijze les in deze is volgende keer eerst al dat onderzoek doen (want blijkbaar kunt u dat wel) en niet achteraf pas en dan op een forum gaan klagen.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Dat de koop ontbonden is, blijkt niet uit dit topic. Daarmee staat de rest van je advies op losse schroeven.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!
-
- Berichten: 4386
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Zending geweigerd staat toch echt in de OP. Ander email adres kan ik inderdaad ook niet uit de OP halen.
Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Het enige dat in de OP staat is dat de zending geweigerd is, nergens staat dat ts de koop ontbonden heeft. Weigeren van de zending is niet expliciet het ontbinden van de koop.
TS heeft 1 mail gestuurd naar een niet bestaand of niet werkend mailadres.
TS heeft 1 mail gestuurd naar een niet bestaand of niet werkend mailadres.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
exact dat.Teunbosseman schreef: ↑07 dec 2020 11:09Ander email adres kan ik inderdaad ook niet uit de OP halen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 04 mar 2022 12:17
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Ik heb online een pocketvering matras besteld. na 1 week thuis bezorgd en een maand proef geslapen. bleek niet het juiste matras en heb het om kunnen ruilen voor een ANNA hybrid matras die wel goed ligt. Zeer tevreden met de service die ik heb gekregen.
Bedankt dirkje van boschbedding.
Bedankt dirkje van boschbedding.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Ik kan bevestigen, dat het bedrijf niet te vertrouwen is; ik ben ook gedupeerd door Bosch Bedding. Online productbeschrijvingen kloppen niet, beloftes worden niet nagekomen, geld zie je ook niet meer terug. Na meer als twee maanden op het restitutiebedrag, dat ze schriftelijk hebben toegezegd, te hebben gewacht, heb ik besloten mijn ervaring online te delen. Net op Trustpilot geweest und nu hier.
Een ander bed werd bij ons geleverd, als online besteld. (Het geleverde product passte niet bij de beschrijving op de website en ook niet bij de schriftelijke beschrijving in mijn bestellingsbevestiging.) Ik nam contact op met de klantenservice, die toegaf, dat het niet klopte. We hebben besproken, dat als ik het bed behoud, zij mij 100 euro terugstorten; dat hebben ze schriftelijk toegezegd. Intussen wacht ik meer als twee maanden en heb ik vier keer schriftelijk en een keer telefonisch contact met de klantenservice opgenomen, maar die honderd euro? Niet teruggestort natuurlijk.
Blijf weg von dit bedrijf.
Een ander bed werd bij ons geleverd, als online besteld. (Het geleverde product passte niet bij de beschrijving op de website en ook niet bij de schriftelijke beschrijving in mijn bestellingsbevestiging.) Ik nam contact op met de klantenservice, die toegaf, dat het niet klopte. We hebben besproken, dat als ik het bed behoud, zij mij 100 euro terugstorten; dat hebben ze schriftelijk toegezegd. Intussen wacht ik meer als twee maanden en heb ik vier keer schriftelijk en een keer telefonisch contact met de klantenservice opgenomen, maar die honderd euro? Niet teruggestort natuurlijk.
Blijf weg von dit bedrijf.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Wie heeft ook slechte ervaringen met Bosch Bedding?
Ik heb nu al een hele tijd geleden een bed besteld en na lang wachten brachten ze een bed die ik niet had besteld. Blijkbaar mijn schuld.
Ze hebben beloofd binnen zes weken een nieuw bed te brengen helaas maanden later nog geen bed. Na contact gezocht zeiden ze het de week daarop te leveren. Helaas ging de levering niet door,omdat het volgens hun beschadigd was geraakt. Na vele malen contact te hebben opgenomen via de mail kreeg ik te horen dat ik weer geduld moet hebben. Een bed dat in februari is besteld komt na negen maanden nog niet binnen. Wie heeft vergelijkbare ervaringen
Ik heb nu al een hele tijd geleden een bed besteld en na lang wachten brachten ze een bed die ik niet had besteld. Blijkbaar mijn schuld.
Ze hebben beloofd binnen zes weken een nieuw bed te brengen helaas maanden later nog geen bed. Na contact gezocht zeiden ze het de week daarop te leveren. Helaas ging de levering niet door,omdat het volgens hun beschadigd was geraakt. Na vele malen contact te hebben opgenomen via de mail kreeg ik te horen dat ik weer geduld moet hebben. Een bed dat in februari is besteld komt na negen maanden nog niet binnen. Wie heeft vergelijkbare ervaringen
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Je hoeft niet ver te zoeken, ze staan boven je eigen bericht, al sinds 2020.... En nog meer schijnbaar in een eerder topic.
Maar elke klacht staat op zich, dus veel aan andermans ervaringen heb je ook niet.
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Overleg met hun of u de aankoop kunt ontbinden www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen.
Indien u met PayPal of uw creditcard betaald hebt neem dan met hun contact op. Doe een beroep op aflevering garantie.
Indien u met PayPal of uw creditcard betaald hebt neem dan met hun contact op. Doe een beroep op aflevering garantie.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 sep 2024 21:10
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Ik heb in 2022 een bed besteld bij Bosch bedding. Die heb ik toen binnen de annuleer termijn geannuleerd aangezien het bed opeens overbodig was. Stond op de website van Bosch bedding als u binnen de annuleer termijn annuleert is alles prima en klaar. Nou dat was het niet ik werd gedwongen te betalen en kreeg rekening op rekening van een bed dat ik niet meer nodig had en allang geannuleerd had. Daarna heb ik nog meer emails gestuurd waarin ik vraag voor een bevestiging van de annulering en alsnog aanhaal dat ik het bed geannuleerd heb en niet meer nodig heb. Waarna ik een incasso brief op de stoep kreeg en ik het hele bedrag inclusief incassokosten heb moeten betalen. Dat heb ik maar gedaan want ik had geen keus. Dus heb ik betaald voor geen bed nooit een bed gekregen en ook nooit mijn geld teruggekregen. Ik heb meerdere emails gestuurd waarin ik vraag voor een terugbetaling en ook bewijzen waarin Bosch bedding mij een terugbetaling beloofd. Helaas is het nu bijna eind 2024 en heb ik nog geen rooie cent gezien. Ook reageren ze nergens meer op de klantenservice negeert mij compleet. Ik weet niet hoe ik nu verder moet.