Retour is mogelijk bij webwinkel newbltshop.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Qton

Retour is mogelijk bij webwinkel newbltshop.nl

Ongelezen bericht door Qton »

Ik heb 2 luchtreiniger gekocht. 1 gebruikt en 1 nog in verpakking. Het hielp niet tegen mijn allergie en astma en dus ik wil beide producten retourneren. Ze zeggen dat retourneren naar China veel kost en ik zou maar 10% van de gekochte prijs terug krijgen. Mensen, koop geen producten via deze winkel newbltshop.nl. zijn er nog meer mensen met slechte ervaring?

mirtax

Re: Retour is mogelijk bij webwinkel newbltshop.nl

Ongelezen bericht door mirtax »

Als u voor het bestellen even goed gekeken had naar de retour voorwaarden, en naar de reviews op internet, dan had u nu geen topic hoeven starten.
Kijk altijd goed waar je wat besteld, voor je besteld. Of ga naar een stenen winkel.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

Probeer het eens bij een normaal bedrijf. Zonder idiote naam, zonder advertenties op facebook of instagram of tiktok.. Zodra je gaat stotteren als je de 'bedrijfsnaam' moet googelen op klachten: Niet doen.
Maar u had uw voorwerk natuurlijk van tevoren al gedaan. Het Radarforum zou allang minstens 50%$ minder vragen hebben gehad als er al drie jaar niet zoveel ruimte was verspild aan internetgebruikers die vooral China sponsoren en dan hier komen uithuilen.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Het blijft verrassend dat goedkope troep vaak precies dat blijkt te zijn.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Kunnen we niet een zak drop sponsoren voor elke volgende (hoe zal ik het nou eens netjes zeggen) consument die zich laat foppen door een dropshipscam? Fopdrop!

Afbeelding

(Auteursrecht Consumenneke)

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Leuke webshop, ze zijn wel een beetje vroeg met hun Black Friday deals.
Gelukkig verzenden ze snel, ook al kan dat vertraagd worden door Covid-19. Het vreemde is wel dat de pagina met verzendinfo ineens in het Engels is.
Dan maar door naar de gebruiksvw (waarom zou je het ook voluit schrijven he). Een bedrijf is verplicht hun adres te vermelden. Verrek, er staat een adres.... in Hong Kong.

Voor mij nu al genoeg rode vlaggen om daar nooit te bestellen. Daarvoor hoef ik niet eens naar Trustpilot waar ook zat klachten te vinden zijn. Waarom zou een ander daar dan wel bestellen?

Plaats reactie