.... of bij Siebel of bij de Bijenkorf een cadeaukaart kopen.
Slecht advies, NOOIT een cadeaukaart kopen of aannemen.
Dat je de 1e alinea niet quote is prima, maar mijn laatste zin gedeeltelijk quoten klopt natuurlijk van geen meter.
Ik heb nog nooit problemen gehad met geven of ontvangen van cadeaubonnen. Maar ik geef wel altijd cadeaubonnen van een shop waarvan ik weet dat ze daar graag / regelmatig kopen. En andersom idem dito.
Ik zie op https://nl.trustpilot.com/review/www.lucardi.nl voorbij komen dat er al in juni problemen waren met die cadeaubonnen. En als ik de reviews mag geloven, zijn webshop leveringen een rampenplan.
Voortaan maar of geld overboeken of bij Siebel of bij de Bijenkorf een cadeaukaart kopen.
Ik heb nog nooit problemen gehad met geven of ontvangen van cadeaubonnen. Maar ik geef wel altijd cadeaubonnen van een shop waarvan ik weet dat ze daar graag / regelmatig kopen. En andersom idem dito.
Dan snap je waarschijnlijk ook waarom de gever van een cadeaubon aan een huisgebonden familielid verbolgen reageert als de bon ineens niet meer besteed kan worden in de webshop en iedereen roept: niet zeuren, op je fiets!
Dan snap je waarschijnlijk ook waarom de gever van een cadeaubon aan een huisgebonden familielid verbolgen reageert als de bon ineens niet meer besteed kan worden in de webshop en iedereen roept: niet zeuren, op je fiets!
Als deze alleen online te gebruiken is, snap ik dat ja. Maar deze is ook te gebruiken in de winkel, dus ik snap het probleem niet. Zijn we dan zo verwend dat we altijd alles krijgen/hebben zoals we willen? Zo werkt dat gewoon niet.
Een beetje flexibiliteit mag dan ook wel, vind ik.
Misschien niet zelf gaan invullen, niemand hier in deze thread anders dan jijzelf heeft het over een fiets gehad voor zover ik kan zien. Ook het feit dat de ontvanger huisgebonden zou zijn lees ik zo snel nergens terug. Alleen dat deze op een uur rijden van de dichtstbijzijnde vestiging zou wonen, waar je een discussie over zou kunnen voeren gezien het kaartje met vestigingen.
Door dan te gaan stellen hier dan 'iedereen' roept dat men maar moet gaan fietsen, of dat iemand huisgebonden zou zijn zonder dat daar een aanwijzing voor lijkt te zijn vertroebel je de discussie alleen maar in negatieve zin.
U mag een mening hebben natuurlijk.
U mag ook lopen als u een fiets heeft gehuurd met lekke banden. Een beetje flexibiliteit maakt u een benijdenswaardig mens. Maar ontzeg anderen niet dat zij gewoon willen krijgen waarvoor ze betaald hebben.
U mag een mening hebben natuurlijk.
U mag ook lopen als u een fiets heeft gehuurd met lekke banden. Een beetje flexibiliteit maakt u een benijdenswaardig mens. Maar ontzeg anderen niet dat zij gewoon willen krijgen waarvoor ze betaald hebben.
En in welk deel ontzeg ik anderen voor het gebruik van de cadeaubon online? Ik heb de andere optie aangedragen, gezien er TWEE opties zijn waarbij één van deze opties te nog te gebruiken is. U legt woorden in mijn mond die helemaal niet aan de orde zijn, zoals andere forum dit van u hebben bemerkt.