CarlaModa - dropshipping– waardeloos bedrijf!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jennifer Nieuwendijk

CarlaModa - dropshipping– waardeloos bedrijf!

Ongelezen bericht door Jennifer Nieuwendijk »

Blijf alsjeblieft VER uit de buurt van CarlaModa! Dit bedrijf is niets anders dan een ordinaire dropshipper die goedkope kleding van sites als Temu of Shein verkoopt voor belachelijke prijzen. Ik heb op 9 september twee broeken besteld voor €53,91 en kreeg ze pas op 21 september, ruim buiten hun beloofde levertijd.

Bij ontvangst was de teleurstelling compleet: de kwaliteit is om te huilen en de kleding mist zelfs labels, wat duidelijk maakt dat dit ergens goedkoop is ingekocht. De broeken pasten niet, en ik wilde ze retourneren, maar hier begon het echte drama…

Ik heb op 23 september, 1 oktober en 31 oktober gemaild – GEEN enkele reactie. Ik heb geprobeerd te bellen, maar hun telefoonnummer bestaat niet eens. Dit bedrijf negeert klanten volledig en steekt zonder enige service het geld in hun zak.

Kortom: oplichting, misleiding en 0 klantenservice. Koop hier NIET, tenzij je graag betaalt voor troep en vervolgens compleet genegeerd wilt worden!

Thijs124

Re: CarlaModa - dropshipping– waardeloos bedrijf!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Temu en Shein zei je? Bedankt voor de tip. Ik ga dan daar kijken.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Jennifer Nieuwendijk schreef:
31 mar 2025 15:22
Blijf alsjeblieft VER uit de buurt van CarlaModa! Dit bedrijf is niets anders dan een ordinaire dropshipper die goedkope kleding van sites als Temu of Shein verkoopt voor belachelijke prijzen. Ik heb op 9 september twee broeken besteld voor €53,91 en kreeg ze pas op 21 september, ruim buiten hun beloofde levertijd.

Bij ontvangst was de teleurstelling compleet: de kwaliteit is om te huilen en de kleding mist zelfs labels, wat duidelijk maakt dat dit ergens goedkoop is ingekocht. De broeken pasten niet, en ik wilde ze retourneren, maar hier begon het echte drama…

Ik heb op 23 september, 1 oktober en 31 oktober gemaild – GEEN enkele reactie. Ik heb geprobeerd te bellen, maar hun telefoonnummer bestaat niet eens. Dit bedrijf negeert klanten volledig en steekt zonder enige service het geld in hun zak.

Kortom: oplichting, misleiding en 0 klantenservice. Koop hier NIET, tenzij je graag betaalt voor troep en vervolgens compleet genegeerd wilt worden!
Welkom op dit forum en bedankt voor deze bijdrage. Iemand hier heeft een Excel lijst met winkels waar die niet meer koopt. Hij kan deze er weer bij zetten.
Alleen is deze bijdrage verder nutteloos want er staan er zoveel dat het niet meer bij te houden is. Het is nu eenmaal slimmer om vooraf een webshop te controleren op rode (of wat voor kleur ook) vlaggen dan er achteraf achter te komen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Jennifer Nieuwendijk schreef:
31 mar 2025 15:22
..... Dit bedrijf is niets anders dan een ordinaire dropshipper die goedkope kleding van sites als Temu of Shein verkoopt voor belachelijke prijzen. ......
Bij een bedrijf dat een 1,2 scoort op Trustpilot zou ik nooit wat kopen, waarom heb je dat wel gedaan, Jennifer ?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

BL2 schreef:
01 apr 2025 11:22
Bij een bedrijf dat een 1,2 scoort op Trustpilot zou ik nooit wat kopen, waarom heb je dat wel gedaan, Jennifer ?
Bij een willekeurige onbekende shop die adverteert op Instagram, Facebook en soms zelfs via het Google Banner Network zou ik sowieso al niks kopen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het retouradres is in elk geval in Nederland.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Van Temu en AliExpress ook en gratis met het online verstuurde verzendadres ! Temu stuurde het geld al retour 1 minuut nadat de retourzending was afgegeven bij het DHL verzendpunt.
Onder voorbehoud, dat natuurlijk wel, maar het retour werd later ook geaccepteerd.

Plaats reactie