Louis motorshop

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Bertusje14

Louis motorshop

Ongelezen bericht door Bertusje14 »

Twee spiegels voor mijn motor online besteld bij deze winkel. In eerste instantie maar 1 ontvangen. Kon niet terugvinden of ik de tweede wel of niet had besteld dus voor de zekerheid nog een keer besteld. Na ontvangst van de eerste bleek ik niet in mijn achtertuin te kunnen komen doordat de spiegels te breed waren. Hen deze teruggestuurd en het contactformulier ingevuld om de andere bestelling te annuleren. Na,2 weken, 3 berichten en 1 telefoontje geen reaktie alleen een bericht dat er 2 spiegels bezorgd zouden worden. Bij het telefoontje naar de klantenservice werd medegedeeld dat ik teruggebeld zou worden, niks gehoord. Bij bezorging van het tweede pakket met de twee ( linkse!;!) spiegels heb ik ze mee terug laten nemen door de bezorger. Ondertussen zijn we meer dan een maand verder en er is 1 spiegel terugbetaald. De andere 2 niet terwijl ik deze vooraf betaald heb. Op berichten krijg ik nog steeds geen antwoord. :twisted:

Moneyman

Re: Louis motorshop

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je bent duidelijk niet de enige met klachten. En een dubbele bestelling "voor de zekerheid" helpt ook niet echt in het scheppen van duidelijkheid.

https://nl.trustpilot.com/review/louis.nl

Misschien gewoon even langsgaan?

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Hoe kan je nu niet weten wat je besteld hebt ?
Neem toch aan dat je een orderbevestiging hebt gehad en vooruit betaald. Dan kan je toch zien wat je betaald hebt.
Had je de spiegel al gemonteerd, dan lijkt me dat deze gebruikt is, retourzenden is dan niet mogelijk. Wat moet het bedrijf met een tweedehands spiegel.

Bertusje14

Ongelezen bericht door Bertusje14 »

Ik heb de spiegel niet gebruikt maar je kan natuurlijk ook opmeten wanneer deze nog in de verpakking zit en dan concluderen of iets past of niet. De spiegel is dus netjes in verpakking teruggestuurd. En niet weten wat ik had besteld was omdat deze spiegel een langere levertijd zou hebben. Ik kon nergens terugvinden of ik deze wel of niet had besteld. Pas toen er 2 bezorgd zouden worden zag ik het bij heb toen op mijn rekening gekeken en ontdekte dat er een verschil was tussen het afgeschreven bedrag en het bedrag op de factuur ondertussen heb ik wel een mail ontvangen dat ze terugbetalen maar daar blijft het bij. Verder nog steeds niets ontvangen. Het begint een trieste vertoning te worden. Dit is een grote zaak met filialen in Duitsland en Nederland. Je zou toch verwachten dat ze hun zaakjes op orde hebben

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bertusje14 schreef:
08 jun 2026 13:55
Het begint een trieste vertoning te worden. Dit is een grote zaak met filialen in Duitsland en Nederland. Je zou toch verwachten dat ze hun zaakjes op orde hebben
Enron was ook een hele groot bedrijf net als Lehman brothers, net als Vendex en Laurus.
Alles puinhoop en ter ziele.

Plaats reactie