Ik heb op 22 december een jas besteld bij Nevo. Vooraf goed gekeken of dit een betrouwbare webshop was, wat positief uitpakte.
NEVo heeft een retourbeleid en ik wist dat de jas uiteindelijk retour kon, maar dan naar China.
Op 7 januari uiteindelijk de jas ontvangen. Deze bleek niet naar wens en ik gaf via de site aan dat ik de jas wilde retourneren. Dan moet je een link aanklikken en dan zegt de site dat er retourinstructies zullen worden verstuurd. Dit gelijk op 7 januari gedaan, maar tot op heden geen enkele reactie van NEVO ontvangen.
Iemand een idee hoe hier verder mee om te naa, want ik heb, volgens de site, 30 dagen om te retourneren.
NEVO (of NE-VO) reageert nergens op
Re: NEVO (of NE-VO) reageert nergens op
Heb je ze al eens gebeld?
https://ne-vo.nl/pages/contact
https://ne-vo.nl/pages/contact
Re: NEVO (of NE-VO) reageert nergens op
Ik heb ook ff gechecked, maar in mijn ogen is het niet en website waar ik zou bestellen.
Re: NEVO (of NE-VO) reageert nergens op
@ZeerPrivé. Retourkosten zijn 26 euro. Jas was duurder. maar is natuurlijk wel de vraag of ze het geld terugstorten. Dus, denk dat ik gewoon mijn verlies pak. En de jas afdraag....
-
- Berichten: 5284
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: NEVO (of NE-VO) reageert nergens op
Bij een site die pretendeerd Nederlands te zijn met een retour adres in Azie weet je toch zeker dat je met een Aliexpress/Temu/Shein dropshipper te maken te hebben. Daar ga je dus niet bestellen want de artikelen kun je dus beter en goedkoper bij de bron bestellen.
Nevyn
vindt dit leuk