Bank gekocht bij Avenida, steeds uitstel
-
Bank gekocht bij Avenida, steeds uitstel
In maart 2024 een bank aangekocht voor onze nieuwe woning. Omdat wij nooit iets vernamen liepen we eens langs in de winkel. Toen bleek dat de verkeerde kleur besteld stond. Dit werd opgelost, kon wel iets langer duren, want de bank moest opnieuw worden gestoffeerd. Prima. Steeds kregen wij een uitstel van levertijd. Toen wij ons huis ingingen (januari 2025) kregen we weer te horen dat eruit stel zou zijn van leveren. Toen waren wij er klaar mee en hebben we per e-mail contact gezocht en aangegeven dat wij afzagen van de aankoop en dus ook ons aankoopbedrag terug wilde. Na veel proberen met kortingen en gratis producten vanuit hun kant gingen ze akkoord met ons voorstel om de aankoop te annuleren en ons het aan betaalde aankoopbedrag terug te betalen. Dit was in December 2024 afgesproken. We zitten nog te wachten op ons geld. Als je naar een van de winkels gaat, verwijzen ze je door naar de klantenservice, als je belt met de klantenservice wordt de verbinding na een keer overgaan verbroken en als je aangeeft dat je met de financiele afdeling wilt spreken is dat onmogelijk. We hebben alles zwart op wit dat we het aankoopbedrag etc. terug zouden krijgen, maar we hebben nog niets ontvangen. De winkels draaien volop en ze smijten met aanbiedingen ook op social media. En wij maar wachten op ons geld....
-
Re: Bank gekocht bij Avenida, steeds uitstel
Voor de winkel gaan posten met een paar man en iedere klant die naar binnen wil aanspreken.
Nevyn
en Justmeagain
vinden dit leuk
MandyvSchaik
vindt dit leuk
Dit heeft mijn schoonmoeder een paar jaar geleden bij de Opel dealer gedaan. Ze kregen een paar 1000 euro voor een schade auto maar niet uitbetaald.J. Deltoer schreef: ↑15 apr 2025 11:11Voor de winkel gaan posten met een paar man en iedere klant die naar binnen wil aanspreken.
Het werkte vrij snel
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Bedankt voor jullie reactie en de tips!
Intussen is het incassobureau er ook mee begonnen. Helaas heeft dit nog niets opgeleverd. Echt schoften zijn het!
Intussen is het incassobureau er ook mee begonnen. Helaas heeft dit nog niets opgeleverd. Echt schoften zijn het!
Die website van hen krijg ik ook niet geopend.
Ik heb het geprobeerd op 3 verschillende computers.
Ik heb het geprobeerd op 3 verschillende computers.
Een update:
‘Klachtenregen over woonwinkel Avenida groeit’
https://www.wonen360.nl/article/9730969 ... da-groeit/
‘Klachtenregen over woonwinkel Avenida groeit’
https://www.wonen360.nl/article/9730969 ... da-groeit/