We hebben veel geluid overlast op de Parkring Noordhoekring Tilburg, we hebben al meldingen gedaan bij de politie en die zeggen je moet bij de gemeente zijn, en de politie zegt weer je moet bij de gemeente zijn!
Het is een 30 km weg tegen de 100 km is hier normaal zeker in de avond , en ook door het rood rijden plus geluidsoverlast van de klappende uitlaten , zie halen elkaar in over de parkeerplaatsen en over de rechts af strook in om de eerste te zijn.
Onze woningbouwvereniging zegt u woning is energie categorie A controle VAN 25 jaar geleden??
Wij horen de auto’s en motoren hier binnen , met in de avond de tv geluid op 8 moeten zetten .
En er zit een school tegen over ons en naast ons waar de leerlingen elke met les wijzigen moeten over steken maar de gemeente doet er niets aan, ik hoop het niet dat er iemand aan gereden wordt van de jongeren of de oudere mensen die hier over steken het is de toegangsweg tot het centrum .
Of moet er eerst iemand DOODGEREDEN WORDEN??? Voor dat er iets aan gedaan wordt.
Gemeente doet niets aan geluidsoverlast
Re: Gemeente doet niets aan geluidsoverlast
En wat zegt de gemeente dan? Als de politie u verzoekt om contact op te nemen met de gemeente, dan moet u dat ook doen.
Wat een idee is om een mobiele snelheidsmeter neer te zetten, dat werkt erg confronterend.
Re: Gemeente doet niets aan geluidsoverlast
Een beetje onsamenhangend verhaal vol emotie en subjectieve waarnemingen en gevoelens. En persoonlijk snap ik niet want energie categorie A met de overlast te maken heeft. Misschien enkel glas kan wel wat meer geluid laten binnenkomen. En de TV op 8 zetten zegt ook niet veel, mijn TV staat altijd tussen de 15 en 20 in een goed geïsoleerd huis. Dat ligt meer aan het aantal stappen in volume wat de TV kent.
Maar zoals ik het lees is er sprake van verkeersoverlast. Misschien eens de betrokken wethouder van de gemeente aanschrijven. Of de lokale krant inschakelen kan ook wel eens helpen. En vooral geen subjectieve beweringen doen die niet waar gemaakt (kunnen) worden. Er is een verschil tussen te hard rijden (dus iets harder dan de toegestane 30 km) en tegen de 100 (wat U waarschijnlijk niet gemeten hebt maar aanneemt) op een weg waar (zo te zien op Google Maps) ik persoonlijk niet echt hard zou durven rijden.
En de bewering over iemand doodrijden is blijkbaar ongegrond omdat er ondanks alle genoemde gevaren en overtredingen niet meer (dodelijke) ongelukken voorgevallen dan op soortgelijke wegen. Anders had de gemeente zelf al actie ondernomen.
Ik wil hiermee het probleem of de ervaring van TS niet afzwakken want TS ervaart immers wel degelijk een probleem. Alleen ik aangeven dat je met echte gefundeerde (objectieve) feiten moet komen als je er iets aan wil (laten) doen.
Maar zoals ik het lees is er sprake van verkeersoverlast. Misschien eens de betrokken wethouder van de gemeente aanschrijven. Of de lokale krant inschakelen kan ook wel eens helpen. En vooral geen subjectieve beweringen doen die niet waar gemaakt (kunnen) worden. Er is een verschil tussen te hard rijden (dus iets harder dan de toegestane 30 km) en tegen de 100 (wat U waarschijnlijk niet gemeten hebt maar aanneemt) op een weg waar (zo te zien op Google Maps) ik persoonlijk niet echt hard zou durven rijden.
En de bewering over iemand doodrijden is blijkbaar ongegrond omdat er ondanks alle genoemde gevaren en overtredingen niet meer (dodelijke) ongelukken voorgevallen dan op soortgelijke wegen. Anders had de gemeente zelf al actie ondernomen.
Ik wil hiermee het probleem of de ervaring van TS niet afzwakken want TS ervaart immers wel degelijk een probleem. Alleen ik aangeven dat je met echte gefundeerde (objectieve) feiten moet komen als je er iets aan wil (laten) doen.
Moneyman
vindt dit leuk