Enquête: Waarom kiezen Nederlanders wel of niet voor Frankrijk als vakantieland in de zomer?
-
FransmanJeans
Enquête: Waarom kiezen Nederlanders wel of niet voor Frankrijk als vakantieland in de zomer?
Wij zijn Jens, Julian en Levi van het CSG Wessel Gansfort en wij zitten in 6 VWO. Wij onderzoeken welke factoren de keuze bepalen om wel of niet voor Frankrijk als vakantieland te kiezen. Deze enquête is nuttig voor ons profielwerkstuk (eigen onderzoeksproject) bij het vak Frans. Het invullen duurt enkele minuten; alvast heel erg bedankt!
https://forms.cloud.microsoft/Pages/Res ... k3Wk5FVS4u
https://forms.cloud.microsoft/Pages/Res ... k3Wk5FVS4u
LEJEJU
vindt dit leuk
-
witte angora
Re: Enquête: Waarom kiezen Nederlanders wel of niet voor Frankrijk als vakantieland in de zomer?
Hmmm....
Bij vraag 3a of zo moet je invullen wat je tegenhoudt om naar Frankrijk te gaan. Helaas geen invulmogelijkheid.
De rest ga ik het niet over hebben. Ik adviseer jullie alleen er toch nog even naar te kijken. Snap dat het geen statistiekles is, maar het kan toch wel wat beter, naar mijn mening.
Bij vraag 3a of zo moet je invullen wat je tegenhoudt om naar Frankrijk te gaan. Helaas geen invulmogelijkheid.
De rest ga ik het niet over hebben. Ik adviseer jullie alleen er toch nog even naar te kijken. Snap dat het geen statistiekles is, maar het kan toch wel wat beter, naar mijn mening.
FransmanJeans
vindt dit leuk
FransmanJeans
vindt dit leuk
-
FransmanJeans
Re: Enquête: Waarom kiezen Nederlanders wel of niet voor Frankrijk als vakantieland in de zomer?
We hebben ernaar gekeken, maar we snappen u niet helemaal. Bedoelt u deze vraag: Wat zou u ervan kunnen weerhouden om Frankrijk als vakantieland te kiezen? Je kan namelijk bij 'andere' een eigen antwoord invullen.witte angora schreef: ↑28 sep 2026 17:21Hmmm....
Goede enquête dit, niks op aan te merken!
FransmanJeans
vindt dit leuk
-
witte angora
Het gaat om dit:FransmanJeans schreef: ↑28 sep 2026 17:44We hebben ernaar gekeken, maar we snappen u niet helemaal. Bedoelt u deze vraag: Wat zou u ervan kunnen weerhouden om Frankrijk als vakantieland te kiezen? Je kan namelijk bij 'andere' een eigen antwoord invullen.witte angora schreef: ↑28 sep 2026 17:21Hmmm....
En vervolgens geen mogelijkheid om in te vullenWat houdt u tegen?
Geef aan waarom u niet naar Frankrijk op vakantie gaat.
Wel een hoop andere vragen, te beginnen met een algemene vraag over temperaturen. Dat is vraag vier. Juist daarom verwachtte ik bij de vraag erboven een antwoordmogelijkheid, maar die is er niet.
Vraag 5 is een multiplechoice vraag, op zich prima.
Vraag 6 en 7 gaan weer over heel andere dingen.
De vragen daarna gaan over een aantal aspecten die in vraag 5 worden genoemd, maar lang niet allemaal.
Vragen 4, 6 en 7 zou ik een andere plek geven. Vervolgens zou je direct na vraag 5 vragen kunnen stellen over alle aspecten die in die vraag worden genoemd, al kan je je dan afvragen waar vraag 5 dan nog voor nodig is.
Je eigen bericht onder een andere gebruikersnaam als beste bericht aanmerken? Dan haak ik af.
Ik had ook wel wat tips, maar nu niet meer.
Ik had ook wel wat tips, maar nu niet meer.
BL2
, witte angora
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
De Posthoorn
LEJEJU
vindt dit leuk
Dor de wijze waarop de enquête is opgezet weet je niet bij welke vraag je iets moet beantwoorden. Vraag 5 naar vraag 6, hebben we het nog steeds over een zomervakantie, of is elke vakantie nu goed?De Posthoorn schreef: ↑28 sep 2026 19:30Ze vragen toch niet om tips? Ze vragen om de enquête in te vullen, that's all.
En wanneer mag je spreken over een zomervakantie? Als die in zomerschoolvakantie is, of kan bijvoorbeeld eind juni en begin september ook? Dat beïnvloedt ook weer mijn antwoord.
-
FransmanJeans
Kuklos, voor ons is het de eerste keer dat we een enquête maken. Het is niet de bedoeling om onszelf te promoten. We willen gewoon dat de enquête wordt ingevuld.kuklos schreef: ↑28 sep 2026 19:35Dor de wijze waarop de enquête is opgezet weet je niet bij welke vraag je iets moet beantwoorden. Vraag 5 naar vraag 6, hebben we het nog steeds over een zomervakantie, of is elke vakantie nu goed?De Posthoorn schreef: ↑28 sep 2026 19:30Ze vragen toch niet om tips? Ze vragen om de enquête in te vullen, that's all.
En wanneer mag je spreken over een zomervakantie? Als die in zomerschoolvakantie is, of kan bijvoorbeeld eind juni en begin september ook? Dat beïnvloedt ook weer mijn antwoord.
-
Laatst gewijzigd door LEJEJU op 28 sep 2026 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Laatst gewijzigd door LEJEJU op 28 sep 2026 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
@LEJEJU en @FransmanJeans, jullie worden aangesproken op je gedrag. Van scholieren in 6 vwo mag je meer volwassenheid verwachten.
Witte angora schreef het al, op de enquête is het een en ander aan te merken, waardoor er mogelijkerwijs een uitslag uitkomt die niet zo heel bruikbaar is. Zoals ik schreef, wat versta je onder een zomervakantie? Bij vraag zes is er de vraag of het nog steeds zomervakanties betreft of vakanties betreft in alle periodes?
Witte angora schreef het al, op de enquête is het een en ander aan te merken, waardoor er mogelijkerwijs een uitslag uitkomt die niet zo heel bruikbaar is. Zoals ik schreef, wat versta je onder een zomervakantie? Bij vraag zes is er de vraag of het nog steeds zomervakanties betreft of vakanties betreft in alle periodes?
Ingevuld. Succes met jullie PWS.
FransmanJeans
, De Posthoorn
, witte angora
en LEJEJU
vinden dit leuk
-
witte angora
Jongens, ik schreef het al: dit gaat om het vak Frans, het is niet bedoeld voor een lesje statistiek, en dat is te zien ook. Juist daarom wilde ik wat tips geven. Het viel me op omdat het mijzelf, als ik een brief schrijf, vaak ook moeite kost om er een samenhangend geheel van te maken. Ik moet er echt meerdere keren naar kijken, dan schrappen, verplaatsen, aanvullen, nog eens verplaatsen, weer schrappen, en ineens gaat het licht aan en wordt het een logisch geheel. Jullie zijn echt de enigen niet die er moeite mee hebben.FransmanJeans schreef: ↑28 sep 2026 19:52Kuklos, voor ons is het de eerste keer dat we een enquête maken. Het is niet de bedoeling om onszelf te promoten. We willen gewoon dat de enquête wordt ingevuld.
Maar doe ons hier een lol. We proberen jullie verder te helpen. Doe er dan ook wat mee en ga niet in de slachtofferrol hangen. Daar help je niemand mee, en zeker jezelf niet.
-
De Posthoorn
Kijk, zo kan het ook. Gewoon doen wat er gevraagd wordt, meer niet. Als zij tips van forumleden nodig hebben, dan hadden ze dat wel gevraagd. Bovendien hebben ze ongetwijfeld hun eigen kring waar zij terecht kunnen voor eventuele hulp.
FransmanJeans
vindt dit leuk
-
FransmanJeans
Mijn bericht verwees niet naar jou, maar ik reageer toch even.witte angora schreef: ↑28 sep 2026 21:30Jongens, ik schreef het al: dit gaat om het vak Frans, het is niet bedoeld voor een lesje statistiek, en dat is te zien ook. Juist daarom wilde ik wat tips geven. Het viel me op omdat het mijzelf, als ik een brief schrijf, vaak ook moeite kost om er een samenhangend geheel van te maken. Ik moet er echt meerdere keren naar kijken, dan schrappen, verplaatsen, aanvullen, nog eens verplaatsen, weer schrappen, en ineens gaat het licht aan en wordt het een logisch geheel. Jullie zijn echt de enigen niet die er moeite mee hebben.FransmanJeans schreef: ↑28 sep 2026 19:52Kuklos, voor ons is het de eerste keer dat we een enquête maken. Het is niet de bedoeling om onszelf te promoten. We willen gewoon dat de enquête wordt ingevuld.
Maar doe ons hier een lol. We proberen jullie verder te helpen. Doe er dan ook wat mee en ga niet in de slachtofferrol hangen. Daar help je niemand mee, en zeker jezelf niet.
We doen zeker wat met feedback, maar dan van onze docent. We kunnen wel van iedereen tips verwerken, maar daar heb ik niet om gevraagd. Ik weet natuurlijk niet of iemand echt ervaring heeft met enquêtes maken.
-
witte angora
Dat is dan geen beste docent, sorry hoor. In mijn tijd ging dat toch echt wel een stuk grondiger. En dat was dan Mavo/Meao, geen VWO.
Maar goed, ik kom tegenwoordig wel meer dingen tegen waarvan ik niet begrijp dat er niet even wat beter over nagedacht wordt.
Overigens heb ik het wel ingevuld, succes ermee verder.
Laatst gewijzigd door witte angora op 28 sep 2026 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.